یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 16 تا 18 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، مدير كل اين نهاد اعلام كرد: نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
سيدقاسم قرباني افزود: این نمایشگاه با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری استان و حمایت‌های جدی استاندار لرستان از رشد و توسعه گردشگری،  به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.
وي اظهار کرد: این اقدام با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در بخش گردشگری لرستان و زمینه‌سازی برای جذب مشارکت بخش خصوصی در رونق این صنعت در استان، انجام می‌شود.
مدير كل ميراث فرهنگي لرستان تصریح کرد: صنعت گردشگری از جمله فرصت‌های مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی مولد است.
قرباني ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه از ۴۰ دستگاه اجرایی مرتبط با حوزه گردشگری برای ارائه دستاوردهای دولت نهم و دهم در حوزه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این حوزه در لرستان دعوت شده است.
وی افزود: این نمایشگاه شامل ۴۰۰ غرفه برای معرفی هرچه بهتر قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان لرستان می‌باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا