یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم خرم‌آباد و چگني با انتشار پيامي، شروع به كار پایگاه خبری يافته را تبريك گفت.

در متن ارسالي ابراهيم آقامحمدي آمده است:

آقاي رضا جايدري (مدير مسوول پايگاه اطلاع‌رساني يافته)
بی‌تردید رسانه‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری بر جامعه دارند. پیشرفت‌های خیره‌کننده تکنولوژی، فناوری‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در نیم قرن اخیر، اوضاعی را فراهم آورده که منجر به ظهور جامعه‌ي اطلاعاتی شده است. ظهور جامعه اطلاعاتی تأثیرات مهمی در عرصه سیاست، امنیت، اقتصاد، تجارت، ورزش، علم، فرهنگ و هنر دارد.
بدیهی است كشور اسلامی ما با توجه به فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی باید از امکان ارتباطات نوین در دنیای امروز برای نشر و تبلیغ ارزش‌های اسلامی و انسانی و ترویج پیام عدالت‌خواهی انقلاب بهره فراوان گیرد و با ترویج صداقت در گفتار و عمل؛ و رساندن پیام درست و تعالی‌بخش برای انسان، الگویی برای جامعه‌ي کنونی باشد تا هم فضا را از تنش بیهوده به سوی آرامش بکشاند و هم روح ایمان و تقوا را در جامعه بگستراند‌، تا آن‌گاه با پیام عدالت‌خواهی و دادن اطلاعات درست و بهینه، راه سعادت بشر را هموار سازد.
امید است اکنون که توفیق چنین مسوولیتی خطیر بر شما محول شده، با نصب‌العین قرار دادن آموزه‌های اصیل اسلام در انتشار اخبار و رعایت کلیه‌ی شئونات خبری در راه اعتلای ایران عزیز و به ویژه لرستان موفق و مؤید باشید.


ابراهیم آقامحمدی- نماينده مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلامي
سيزدهم اسفندماه 1391



* يافته به عنوان اولين پايگاه اطلاع‌رساني داراي مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان لرستان، در جلسه مورخ 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و با افتتاح رسمي توسط محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در تاريخ نهم اسفند 1391 شروع به انتشار كرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا