یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم خرم‌آباد و چگني و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که یکی از بسترسازان خلق حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران رسانه ها هستند٬ گفت: در شرایط مطلوب سیاسی و مشارکت حماسی مردم در انتخابات، انتظار می رود مسوولان در نظارت بر سایت‌های خبری قدری سعه صدر داشته باشند.

به گزارش يافته، ابراهیم آقامحمدی درباره فیلتر شدن پایگاه خبری "فردا" منتسب به یکی از نامزد انتخابات ریاست جمهوری در روز انتخابات، گفت: در روز انتخابات که ملت ایران با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند مسوولان نیز باید در مسدود کردن سایت منتصب به نامزد انتخابات ریاست جمهوری قدری سعه صدر از خود نشان می‌دادند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حجم گسترده فعالیت رسانه‌‌ای در زمان انتخابات احتمال خطا بسیار بالا است٬ تصریح کرد: در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری خبرگزاری‌ها و مطبوعات سعی دارند اخبار هیجان‌انگیز را سریع‌تر از رقبای خود پوشش دهند٬ اشتباه ویرایشی خبرنگار به صورت غیر عمدی نمی‌تواند ملاک فیلتر شدن یک سایت باشد.

وی با تاکید براینکه خبرگزاری‌های نیز باید قانون را رعایت کند٬ ادامه داد: قانون برای منافع تک‌تک افراد جامعه نوشته شده و نباید از آن تخطی کرد و هیچ کس مخالف اعمال نظارت دستگاه‌های مسوول بر رسانه‌ها نیست اما برخوردهای صورت گرفته باید متناسب با خطاها و تخلفات صورت گرفته باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس٬ افزود: راه‌های مناسبت‌تری برای برخورد با تخلفات احتمالی رسانه‌ها وجود دارد و مسوولان باید با برخور معقول تا انتهای انتخابات مردم را در خلق حماسه‌ سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری یاری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که یکی از بسترسازان خلق حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران رسانه‌ها هستند٬ تصریح کرد: در شرایط و فضای مطلوب سیاسی کشور و حماسه بزرگ ملت در انتخابات امروز، از مسوولان انتظار می‌رود تحمل بیش‌تری در نظارت بر رسانه‌ها داشته باشند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا