یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بازديد روحاني از پتروشيمي خرم‌آبادرییس جمهوری با بیان این که استان لرستان استعدادهای فراوانی در بخش صنعتی دارد، گفت: به فضل الهی امسال و سال آینده سال پیشرفت در زمینه اشتغال و توسعه استان لرستان خواهد بود.

به گزاش روابط عمومی استانداری، دكنر حسن روحاني عصر چهارشنبه در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان با اشاره به این که این مجتمع در ماه‌های آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، گفت: دولت برای تامین خوراک لازم این مجتمع به تعهد خود عمل خواهد کرد.

وي با بیان این که پتروشیمی از لحاظ تولید محصولات اهمیت بسیاری دارد اما اشتغال‌زایی آن محدود است، تصریح کرد: دولت در این زمینه تصمیم دارد در کنار مجتمع پتروشیمی لرستان، شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی را در خرم‌آباد احداث کند.

رییس‌جمهوری افزود: سرمایه‌گذاری اولیه شهرک صنعتی پتروشیمی را دولت انجام خواهد داد و بخش خصوصی، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی را اداره خواهد کرد.

دکتر روحانی گفت: استان استعدادهای فراوانی در بخش صنعتی دارد و در این زمینه مقرر شده کارخانه لاستیک‌سازی و سنگ‌بری مدرن در سطح استان احداث شود.

رییس جمهور با اشاره به این که کشاورزی در ایجاد اشتغال در استان نقش به‌سزایی دارد‌، اظهار داشت: همه اقدامات دولت در راستای توسعه و ایجاد اشتغال در استان است.

روحاني با بیان این که در جلسه کارآفرینان استان اراده جدی آنها را شاهد بودم ،گفت: از بخش خصوصی دعوت می‌کنم تا در استان لرستان سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز تسهیلات و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد تا تحول مثبتی در سطح استان ایجاد شود.

قابل ذكر است در اين بازديد امين‌نژاد مديرعامل پتروشيمي لرستان توضيحاتي در مورد توليدات و ظرفيت مجتمع پتروشيمي خرم‌آباد به رئيس‌جمهور ارائه داد.

بازديد روحاني از پتروشيمي خرم‌آباد

عكس يادگاري كاركنان پتروشيمي خرم‌آباد با دكتر روحاني رييس جمهور

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا