یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌جمهور: امسال و سال آينده، سال پيشرفت لرستان در زمينه اشتغال خواهد بودرئیس جمهوری با تاکید بر این که دولت تدبیر و امید از نظر سیاسی حامی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است، گفت: دولت مصمم است بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی‌، از بخش خصوصی حمایت کند تا سرمایه‌گذاری در کشور افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان لرستان كه در سالن همايش‌هاي جهاد كشاورزي لرستان برگزار شد، با اشاره به این که به زودی شهرک صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در خرم‌آباد احداث خواهد شد، گفت: ما از همه کسانی که توانایی سرمایه‌گذاری در کشور و به ویژه استان لرستان را دارند‌، می‌خواهیم برای رونق اقتصادی و توسعه کشور، گام پیش بگذارند‌.

وي افزود: لرستان جزو مراکزی است که باید قلب این سرزمین باشد و به همان اندازه‌ای که کوه‌های زاگرس این منطقه سربلند و سرافراز هستند مردم این دیار نیز سربلند و سرافراز باشند.

رييس‌جمهور كشورمان تصريحكرد: پروژه آزاد‌راه خرم‌آباد – اراک در دست برنامه‌ریزی است و این کار باعث آسودگی مردم در رفت و آمد و نيز در جذب گردشگر به استان موثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحاني با بيان اين كه گروه‌های بزرگی از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران وارد کشور شده‌اند، افزود: ایران کشوری امن و با ثبات در منطقه و در جهان است.

وي خاطرنشان ساخت: امیدواریم با اتصال راه‌آهن ایران به آسیای مرکزی و چین، توسعه بنادر جاسک و خارک و ارتقا جایگاه ایران در حوزه فضای مجازی و اینترنت‌، کشورمان هرچه سریع‌تر مدارج توسعه را بپیماید

رئيس جمهور ايسارن اسلامي ببيان نمود: کسانی که از داخل یا خارج بخواهند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، شرایط را نسبت به قبل مساعدتر خواهند دید.

دکتر روحانی با اشاره به این که زیر بناهای کشور برای حضور همه‌جانبه مردم در عرصه های مختلف مهیا است، گفت: دولت تولید‌کننده، صنعت‌گر و سرمایه گذار خوبی نیست ولی می‌تواند زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم کند و معتقد است که در همه عرصه ها کار باید به مردم واگذار شود.

رئیس شورای عالی اقتصاد در حالی که سخنانش با تشویق پیاپی حضار همراه بود، افزود: صندوق توسعه آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان است و ما برای بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری استان لرستان، تسهیلات را با نرخی کمتر و قابل قبول ارائه خواهیم کرد.

دکتر روحانی با اشاره به سابقه تاریخی و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان لرستان گفت: لرستان جزو مراکزی است که باید قلب این سرزمین باشد و به همان اندازه‌ای که کوه‌های زاگرس این منطقه سربلند و سرافراز هستند مردم این دیار نیز سربلند و سرافراز باشند.

پیش از سخنان رئیس جمهوری، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در سخنانی پیرامون اولویت دولت در توسعه همه استان‌ها، به طرح‌ها و برنامه‌های بخش دولتی و خصوصی در ایجاد واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و از تشکیل ستادی به منظور بررسی راه‌کارهای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان لرستان خبر داد.

همچنین در این جلسه تعدادی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در فراهم کردن شرایط برای حضور کارآفرینان ابراز امیدواری کردند این روند منجر به رفع عقب‌ماندگی‌های استان لرستان و توسعه کشور شود.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با بیان اینکه استان لرستان استعدادهای فراوانی در بخش صنعتی دارد، گفت: به فضل الهی امسال و سال آینده، سال پیشرفت در زمینه اشتغال و توسعه استان لرستان خواهد بود.

رئیس‌جمهور: امسال و سال آينده، سال پيشرفت لرستان در زمينه اشتغال خواهد بود

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا