یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضور سفير اندونزي در لرستانسفیر اندونزی در ایران گفت: استان لرستان از پتانسیل‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برخوردار است.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، دیان ورین جوریت در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: استان لرستان به عنوان یکی از استان‌های مطرح در کشور ایران می‌تواند به عنوان یک زمینه مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران اندونزیایی محسوب شود.

وی تصریح کرد: کشور ایران نیز از لحاظ اقتصادی و صنعتی زیرساخت‌ها و مشترکات زیادی با اندونزی دارد و باید با برنامه‌ریزی و توسعه مراودات تجاری این مشترکات توسعه یابد.

سفير اندونزي ضمن انتقاد از رسانه‌های غربی در خصوص القای طرز تفکر اشتباه در مورد ایران و اندونزی اظهار داشت: رسانه‌های غربی با بزرگنمایی و دروغ پردازی چهره ایران را به صورت دروغین به جهانیان القا کرده‌اند که در سال‌های گذشته سفارت اندونزی در ایران برای اصلاح این موضع تلاش‌های فراوانی را داشته است.

جوريت اضافه کرد: در کشور ایران و استان لرستان زیرساخت‌های مهم صنعتی و کشاورزی می‌تواند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران اندونزیایی شود و در آینده نزدیک سرمایه‌گذاران و تجار دو کشور برنامه‌های اقتصادی مشترکی را خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حضور هیات‌های تجاری اندونزی نیز در این استان زمینه‌های انتقال تجارب و موفقیت‌های ایرانیان در همه عرصه‌ها به کشور اندونزی انتقال یابد.

سفير اندونزي خاطر نشان کرد: پس از بررسی میدانی و بازدید از زیرساخت‌های استان، زمینه‌های سرمایه‌گذاری و استفاده از پتانسیل‌های لرستان به کشور اندونزی انتقال داده می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز گفت: دولت تدبیر و امید نیز با رویکرد توسعه روابط بین‌المللی با همه کشورهای منطقه و جهان روابط اجتماعی و اقتصادی خود را آغاز کرده و در این راستا نیز همه استان‌ها آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران را در همه زمینه‌ها دارند.

قدرت‌الله ولدی افزود: استان لرستان نیز از زیرساخت‌های مهمی برخوردار است و مدیریت استان نیز آمادگی پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذاران را در استان دارد.

وی تصریح کرد: استان لرستان نیز با مدیریت مهندس بازوند به عنوان مدیریت ارشد استان و با حضور بخش خصوصی موفق با مدیریت دکتر سلاحورزی می‌تواند زمینه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد و در این راستا نیز با مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نزدیک سرمایه‌گذاران زیادی در استان حضور خواهند یافت.

ولدي اضافه کرد: استان لرستان به دلیل وجود مناطق نفتی در جنوب استان، می‌تواند زمینه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش نفت و گاز و پتروشیمی باشد و در این راستا نیز اقداماتی در استان انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان گامهای موثری در توسعه استان برداشته شود.

در ادامه این دیدار رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد نیز گفت: با رویکردهای دولت دکتر روحانی سرمایه‌گذاران مختلفی در حوزه‌های گوناگون در کشور حضور پیدا کرده‌اند که این مهم نشان‌دهنده ارتباطات وسیع دولت تدبیر و اميد در حوزه روابط بین‌الملل است.

دکتر حسین سلاحورزی افزود: مدیریت استان لرستان نیز آمادگی ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران را در استان دارد و در این راستا نیز استان لرستان با وجود زیرساختهای مختلف در حوزه های متفاوت می تواند پذیرای حضور سرمایه گذاران باشد.

وی تصریح کرد: این استان با داشتن آب و خاک مناسب و منابع ارزشمند نفتی در حوزه جنوب استان، می‌تواند از سرمایه‌گذاران در حوزه نفت و گاز بهره‌مند باشد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا