یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بنزین گران نشد/ سهمیه‌خودروها در اردیبهشت تغییر نکرد- یافته

ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اعلام كرد: سهميه ناوگان حمل و نقل عمومي بدون تغيير از ابتداي اردي‌بهشت ماه اعمال مي‌شود.

به گزارش یافته، ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با برنامه‌ريزي و تصميمات اتخاذ شده در ستاد هدف‌مندي يارانه‌ها، هيچ تغييري در خصوص سهميه‌هاي ناوگان حمل و نقل عمومي و قيمت كرايه‌ها وجود نخواهد داشت و تغييري نيز در قيمت سهميه بنزين خودرو ها امشب اعمال نخواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: براي حمايت از خدمات حمل و نقل عمومي و جلوگيري از افزايش كرايه‌ها سهميه ارديبهشت ماه خودروهاي عمومي تاكسي، وانت بار آژانس و ساير خودرو هاي عمومي همانند ماه‌هاي قبل بدون تغيير سهميه و قيمت، از اول ارديبهشت اعمال مي‌شود و اين سهميه‌ها تا زمان اجراي فاز دوم اعتبار دارد كه با آغاز فاز دوم سهميه‌هاي جديد اعمال مي‌شود.

در خصوص سهميه ارديبهشت خودروهاي شخصي نيز فعلا اين خودروها  تا آغاز فاز دوم هدف‌مندي يارانه‌ها مي‌توانند از ذخيره بنزين 400 توماني ماه‌هاي قبل  و بنزين نيمه يارانه‌اي 700  توماني استفاده نمايند و قيمت و سهميه خودروهاي شخصي طبق مصوبات ستاد هدف‌مندي يارانه‌ها متعاقبا اعلام مي‌گردد.

بديهي است براي كليه خوروها از ابتداي  اجراي فاز دوم هدف‌مندي در ماه‌جاري،  قيمت‌ها و سهميه‌هاي جديد اعمال مي‌شود و برابر تصميمات، سهميه ذخيره خودرو هاي شخصي ابطال نگرديده و مردم بدون محدوديت مي‌توانند از اين سهميه‌ها نيز استفاده نمايند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا