یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه شوراي توسعه و برنامه‌ريزي لرستان - بازوند استاندار- يافتهاستاندار لرستان گفت: ۳۰ درصد بودجه‌های کشور شناور هستند و باید هر دستگاهی حداقل ۳ درصد آن را جذب کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان که با حضور جمعی از مسوولان در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: با توجه به این که بودجه عمرانی کشور در سال جاری 37 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، این رقم با تلاش مجلس 9 درصد یعنی به 41 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان این که از این اعتبار 30 درصد به صورت شناور است که باید در جذب بخشی از این میزان مسوولان لرستانی تلاش بیش‌تری داشته باشند، یاد‌آور شد: دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال این باشند، از این میزان هر کدام حداقل 3 درصد را جذب کنند.

بازوند با بیان این که یکی از عوامل ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در استان لرستان جذب اعتبارات شناور توسط مدیران دستگا‌ها است، گفت: مسوولان باید سعی کنند، از مبلغی که به صورت شناور در کشور است، برای آبادانی هر چه بیش‌تر استان اعتباری را جذب کنند.

وی با بیان این که به زودی جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی در رابطه با بودجه سال 93 برگزار می‌شود، که امیدواریم این اعتبار ابلاغ شود، تا بتوانیم آن را در بین شهرستان‌ها توزیع کنیم، تصریح کرد: بر این اساس لازم است، یک جلسه اختصاصی در خصوص بودجه برگزار کنیم.

وی به بحث جابه‌جایی روستای کمندان ازنا اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه کمیته‌ای متشکل از معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن، فرماندار، محیط ‌زیست، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ... تشکیل شود و نتیجه را ظرف مدت یک ماه به عنوان یک سند تهیه و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه دهند.

بازوند به راه‌کارهایی در رابطه با جا به جای این روستا اشاره کرد و افزود: تصویب طرح جابه‌جایی روستایی کمندان باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه طرح‌های مربوط به 2 شهرستان بروجرد و ازنا مورد بررسی قرار گرفت که در شهر ازنا هدف روستاهایی بوده که در معرض سیل قرار دارند.

لازم به ذکر است در این جلسه طرح سامان‌دهی روستاهای بخش مرکزی بروجرد و بخش مرکزی شهرستان ازنا به تصویب شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان رسید.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا