یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسين سلاحورزي, رييس اتاق بازرگاني خرم‌آباد, يافتهآخرین جلسه‌ی هیأت نمایندگان اتاق بازرگاني خرم‌آباد در سال 92 با حضور اعضا در محل این اتاق برگزار گردید.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در اين جلسه اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهمی که در سال 92 در اتاق خرم‌آباد رخ داد، تأسیس «شعبه‌ی انجمن ارگانیک» بود که با پی‌گیری کمیسیون کشاورزی حاصل شد و در حال حاضر تعامل بسیار مناسبی با دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی ارگانیک دارد که جای تشکر دارد.

 "حسین سلاح‌ورزی" به راه‌اندازی «دفتر اتاق داوری» در حاشیه‌ی برگزاری همایش «حمایت قضایی، رونق سرمایه‌گذاری» هم اشاره کرد و گفت: این اتفاق هم اتفاق خوشایندی بود که در همین سال رخ داد و تاکنون هم جلسات متعددی با دادگستری برگزار نموده و در حال حاضر هم مشغول برگزاری جلسات مشورتی است.

وی افزود: کمیته‌ی ساماندهی مطالبات معوق هم به هر حال بر اساس ظرفیتی که در ماده 16 آمده، پیگیری‌های جدی و مناسبی در حوزه‌ی استفاده‌ی واحدهای تولیدی استان از این ظرفیت صورت گرفت که در جلسات متعدد و فشرده‌ای که در اتاق خرم‌آباد برگزار گردید، واحدهای تولیدی دارای مشکل و همچنین مسئولان بانک‌های استان جلسات مشورتی برگزار نمودند که در نهایت مشکل برخی از واحدها برطرف گردید.

سلاح‌ورزی در ادامه به برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گریزی زد و تصریح کرد: به همان مقداری که در زمان دولت قبل، استقبالی از سوی استاندار لرستان از برگزاری جلسات و استفاده از ظرفیت این شورا در حل مشکلات به عمل نیامد، خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم این رویه معکوس شد و در سال جاری بر اساس تقویم منظم، جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور شخص استاندار تشکیل شد که در زمینه‌ی تأمین اجتماعی و موانع کسب و کار استان موارد بسیار مهمی در دستور کار قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در پایان ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند ساخت پروژه‌ی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد، ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان اردی‌بهشت‌ماه 93 سازه‌ی فلزی این ساختمان نصب گردد.

در پایان این جلسه از زحمات یک‌ساله‌ی اعضای هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

کمیسیون‌ها بازوان توانمند اتاق خرم‌آباد هستند/ تقدير از اعضا

در جلسه‌ای که با حضور نایب‌رییس اتاق بازرگاني خرم‌آباد و اعضای هیأت نمایندگان آن، از زحمات یک‌ساله‌ی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تقدیر از زحمات اعضای کمیسیون‌های نُه‌گانه‌ی اتاق، گفت: کمیسیون‌های تخصصی بازوان توانمند اتاق قلمداد می‌شوند.

محمد خاکی اظهار داشت: در سالی که در روزهای پایانی آن قرار داریم انصافاً جلسات مفیدی از سوی کمیسیون‌ها برگزار گردید که خروجی بسیار مناسبی برای اتاق محسوب می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در مواردی این خروجی به عنوان دستورکار اتاق ایران هم قرار گرفت که نشان‌دهنده‌ی تلاش این دوستان و دیدگاه خوب‌شان است.

خاکی تصریح کرد: بزرگ‌ترین حسن جلسات کمیسیون‌های تخصصی اتاق این است که به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شوند و به همین دلیل خروجی آن‌ها هم قابلیت عمل و اجرایی شدن دارد.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد ابراز امیدواری کرد اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد در سال آینده هم با در نظر داشتن سند چشم‌انداز لرستان و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی به فعالیت و همکاری‌شان با اتاق خرم‌آباد ادامه دهند.

در پایان این جلسه با اهدای هدایایی از زحمات یک‌ساله‌ی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد تقدیر به عمل آمد.

در حال حاضر کمیسیون‌های «صنعت و معدن»، «بازرگانی، حمل و نقل و امور گمرکی»، «کشاورزی، آب و منابع طبیعی»، «بانک، بیمه و مالیات»، «گردشگری و صنایع دستی»، «فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان»، «اقتصاد»، «عمران و خدمات فنی و مهندسی» و «آموزش و پژوهش» در حال فعالیت می‌باشند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا