یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جعفر يدري رئيس كل دادگستري لرستان - يافتهجلسه حمایت از سرمایه‌گذاری در لرستان با حضور رییس کل دادگستری استان، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان، رییس اتاق بازرگانی خرم‌آباد، رییس دادگستری شهرستان خرّم‌آباد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد، روسای سازمان‌های عضو کمیته سرمایه‌گذاری و دیگر اعضای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در سالن جلسات دادگستری لرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دادگستری، رییس کل دادگستری لرستان در این جلسه اظهار داشت: دولت، مجلس و قوه قضائیه از کسانی که سرمایه خود را در کشور به کار انداخته‌اند حمایت می کنند، امروز روند فرار سرمایه از کشور متوقف شده است و در ماه‌های اخیر سرمایه‌داران خارجی علاقه شدیدی به سرمایه‌گذاری در کشور پیدا کرده‌اند و شرایط سرمایه‌گذاری در کشور به نحو محسوسی رو به بهبود است.

"جعفر بدری" خاطرنشان کرد: نبود یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق که ابتدا فرصت‌ها را مشخص وسپس فرآیند سرمایه‌گذاری را تسهیل نماید از مشکلات اساسی است که در سال‌های گذشته مانع سرمایه‌گذاری در کشور گردیده بود.

رییس کل دادگستری لرستان بیان داشت: شرایط سرمایه‌گذاری در کشور رو به بهبود است و افق‌های جدیدی در عرصه اقتصاد کشور به وجود آمده است که با جلب و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی می‌تواند نویدبخش اقتصادی پایدار و پویا باشد.

رییس شورای قضایی استان در ادامه افزود: اگر چه چرخ اقتصاد استان لرستان، عمدتاً بر اقتصاد سنتی استوار بوده و کشاورزی سنتی بخش بیش‌تر اقتصاد و درآمد خانواده‌ها را تأمین نموده است اما این استان دارای نیروی انسانی کار متخصص فراوانی است که می‌شود با برنامه‌ریزی درست همه آن‌ها را به کار انداخت و با توسعه بازار کار، علاوه بر ارتقای سطح زندگی مردم وضعیت اقتصادی استان را بهبود بخشید.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا