یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كارگروه اشتغال اداره كار لرستان - يافتهقائم‌مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب 74 طرح اشتغال‌زا در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، "حامد ویس‌کرمی" در جلسه کمیته راهبردی این اداره کل با اشاره به مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان  اظهار داشت: طی سال جاری 15 جلسه کارگروه اشتغال در سطح استان لرستان تشکیل شد که نتیجه آن تصویب 74 طرح اقتصادی بزرگ و کوچک بوده است‌.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها اشاره کرد و افزود‌: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی‌، بنگاه‌های زودبازده و مشاغل خانگی 74 طرح با مبلغ 5 هزار و 512 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 52 میلیون یورو و 408 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای اجرا و تکمیل به تصویب کارگروه اشتغال استان رسیده و به بانک‌ها معرفی شده است.

ویس‌کرمی در ادامه گفت‌: همچنین با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 2 هزار و 122نفر فراهم می‌شود و 33 فرصت شغلی نیز در استان تثبیت خواهد شد‌.

وی اضافه کرد : این طرح‌ها در 3 بخش صنعت و معدن‌‌، کشاورزی و  خدمات  که شامل 30 طرحی تعاونی و 44 طرح غیر‌تعاونی می‌باشند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا