یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: به منظور ایجاد فرصت جدید برای راه‌اندازی مجدد کارخانه فارسیت دورود، بدهی‌های معوق این کارخانه به بانک‌های عامل تا 6 ماه استمهال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در نشست مشترک  با مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بررسی مسایل و مشکلات کارخانه فارسیت دورود افزود: کارخانه فارسیت دورود هم اکنون 7 میلیارد ریال اقساط معوقه دارد.

وی اظهار داشت: همچنین تمامی دستگاه‌های متولی و مرتبط باید با یک‌دیگر همکاری کرده و به دور از هر گونه سخت‌گیری‌های بانکی و اداری معضل این کارخانه را بر طرف نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز مقرر شد آبفا و شرکت‌های برق و گاز نیز مطالبات خود از این کارخانه را تا 9 ماه استمهال نمایند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به طرح شکایاتی مبنی بر متاثر شدن کارگران این کارخانه از زیان آزبست، باید یک واحد حقوقی توانمند و برجسته برای دفاع از حقوق این کارخانه ایجاد و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: همچنین با تعامل‌ صورت گرفته بحث بیمه بیکاری کارگران این کارخانه حل شده و مقرری بیمه این افراد از یکم آذرماه تا 31 خرداد‌ماه سال آینده واریز خواهد شد.

کارخانه فارسیت دورود در سال 90 به دلیل قانون ممنوعیت آزبست در کشور دچار مشکل شده و هم اکنون با بیش از 400 کارگر تعطیل است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1392-12-07 08:32
با تشکر از استاندار عزیز وتقدیر از زحمات آقای لامعی امیدوارم به زودی شاهد فعالیت این واحد باشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا