یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مناقصه بنياد مسكن لرستان - يافتهبنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان در نظر دارد پروژه‌های اجرای طرح هادی در روستاهای استان‌، از محل اعتبارات ملی تملك دارایی سرمایه‌ای سال 1392 را بـا برگزاری مناقصه عمومی یك مرحله‌ای به همراه اسناد ارزیابی كیفی به پیمانكاران ذی‌صلاح واگذار نماید.

لذا از كلیه پیمانكارانی كه دارای رتبه‌بندی تعیین صلاحیت در رشته راه و ترابری مورد تائید استانداری لرستان می‌باشند دعوت به عمل می‌آید با در نظر گرفتن كلیه موارد ذیر جهت دریافت اسناد مناقصه به همراه اسـناد ارزیابی توان اجرای كار پیمانكاران و شركت در مناقصه به واحد امور پیمان بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان مراجعه نمایند.

لازم به ذكر است در معاملاتی كه مبلغ مـورد معامله بیش از سقف مبلغ معاملات كوچك بوده و از 10 برابر سقف ارزش معاملات كوچك تجاورز نكند (88.000.000 ریال مبلغ معاملات كوچك) نیاز به اسناد ارزیـابی نمـی‌باشد و ارزیابی بر اساس ماده 11 قانون برگزاری مناقصات به صورت ارزیابی ساده انجام می‌شود.

 

الف) حوزه‌بندی پروژه‌ها

جهت استفاده از پیمانكاران بومی‌، پروژه‌ها به صورت حوزه شهرستان به قرار ذیر تقسیم شده‌اند:

1- حوزه خرم‌آباد و چگنی 2- حوزه بروجرد- دورود 3-حوزه سلسله و دلفان 4-حوزه كوهدشت و پلدختر 5- حوزه الیگودرز و ازنا

 

ب) شرایط پیشنهادات

مناقصه‌گران فقط در یك حوزه از حوزه های موضوع بند الف می‌توانند پیشنهاد مناقصه دهند.

1- مناقصه گران در حوزه انتخابی خود می توانند برای تمام روستاها پیشهاد مناقصه دهند ولی حداكثردر 2 یا 3 پروژه(به تشخیص كمیسیون مناقصه) به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

1- پاكت‌های پیشنهاد مناقصه، اسناد مناقصه و ضمانت‌نامه بانكی شركت در مناقصه و‌ اسناد ارزیابی و مدارك شركت برای هر پروژه می‌بایست جداگانه تحویل داده شود.

2- ارائه پیشنهاد قیمت به همراه جدول تكمیل شده (الف) (ب) (پ) و تجزیه بهای اقلام كار1 و2 الزامی می باشد.

3- ارائه پیشنهاد مناقصه برای عملیات اجرایی براساس فهرست پایه راه و باند سال 92 و فهرست بهای تجمیع شده راه وباندفرودگاه وزیرسـاز ی راه آهـن سـال 92 ضـریب پیشنهادی پیمانكار نسبت به براورد اعلام شده می باشد و مناقصه‌گر، می‌بایست ضمن بازدید از محل اجرای پروژه و پس از بررسی و آگاهی كامل از تمامی مدارك و اسـناد مناقصه و با اطلاع كامل از جمیع شرایط و عوامل موجوداز قبیل شرایط اجتماعی و محیطی و... نسبت به تسلیم پیشنهاد مناقصـه خـود اقـدام نمایـد .( بیمـه ومالیـات و سایركسورات قانونی تعلق می گیرد) .

4- به پیشنهاداتی كه بعد از موعد مقرر تسلیم گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5- كلیه اسناد مناقصه،مستندات و شرایط اعلام شده می بایست به مهر و امضاء صاحبان مجاز آن شركت رسیده باشد، و امضای اسناد مناقصه،مستندات و شرایط اعـلام شده توسط وكیل یا وكلای شركت مورد پذیرش كمیسیون مناقصه نمی باشد.

6- كلیه اسناد مناقصه شامل: فرم ثبت اطلاعات كلی پیمانكاران - فرم خود‌اظهاری اعلام كارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده بكار- تجزیه بهای اق?م كار1و2اسنادارزیابی توان اجرای كارپیمانكاران و... باید به دقت خوانده واطلاعات آنهاپر شوند در غیر اینصورت پیشنهاد قیمت مناقصه‌گر بازگشایی نخواهد شد.

توجه: فرم خود اظهاری جزء لاینفك اسناد مناقصه بوده و باید ضمیمه اسناد مناقصه‌، به پیمانكار تحویل گردد و پس از تكمیل شدن آن توسط پیمانكار پیشـنهاد دهنـده و تایید انجمن شركتهای ساختمانی و تاسیساتی در پاكت الف قبل از افتتاح پیشنهاد مورد بررسی قرار گیرد‌.

7- كسب حداقل 60 درصد امتیاز كل اسنادارزیابی توان اجرای كار پیمانكاران جهت شركت در مناقصات درنصاب معاملات بزرگ الزامی می‌باشد.

8- ارائه گواهینامه ثبت نامه در نظام مالیات بر ارزش افزوده از اداره كل مالیات بر ارزش افزوده الزامی می باشد در غیر اینصور ت مبلغ مالیات بر ارزش افـزوده از پیمانكـار كسر و در وجه اداره كل مالیات بر ارزش افزود واریز می گردد.وپیمانكار حق هیچ‌گونه ادعایی در این خصوص نسبت به بنیاد مسكن نداشته‌.

پیمانكار موظف به اجرای آین نامه ایمنی امور پیمانكاری مصوب 88/12/3 شورای عالی حفاظت فنی می‌باشد.

توجه: چنانچه در جریان اجرا،خسارتی اعم از مادی یا معنوی به اشخاص ثالث وارد آید مسئول جبران آن پیمانكار بوده و بنیاد مسكن به هیچ و جه هیچگونه مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود.

 

پ) اسناد و مدارك مناقصه:

1 - پاكت الف (پاكت A4) حاوی ضمانتنامه بانكی شركت در مناقصه و فرم خود اظهاری اعلام كارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده بكار

2- پاكت ب (پاكت A4) حاوی كلیه اسناد مناقصه شامل‌:

1) شرایط‌، الزامات مناقصه و تعهدات پیمان

2) جدول شرح عملیات و جدول مبلغ كل برآورد هزینه انجام عملیات اجرای طرح هادی روستایی

3) نقشه ها و مشخصات فنی با مهر و امضاء صاحبان مجاز آن شركت و ...

4)مدارك شركت((كپی آگهـی تاسـیس (برابـر اصـل شـده‌)‌، اظهـارنامه(برابر اصل شده) و اساس‌نامه شركت(برابر اصل شده) و آگهی آخرین تغییرات(برابر اصل شده) - كپی رتبه‌بندی تعیین صلاحیت در رشته راه و ترابری و یـا سـاختمان (ابنیه‌) از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری(برابر اصل شده)))

5) تصویر شناسنامه و كارت ملی امضاء‌كنند‌گان مجاز

6) كپی كد اقتصادی ((‌برابـر اصل شده))

7) پرینت شناسه كاربری در پایگاه ملی مناقصات

8) اسناد ارزیابی توان اجرای كار پیمانكاران در معاملاتی كه از نصـاب معـاملات متوسـط (880.000.000 ریـال‌) بیش‌تر باشد الزامی می‌باشد

9) كپی گواهینامه اصول ایمنی امور پیمانكاری از اداره كل تعاون كار و امور اجتماعی 10) گواهی‌نامه ثبت نامه در نظام مالیات بر ارزش افـزوده از اداره كل مالیات بر ارزش افزوده

3 - پاكت ج (پاكت A4) حاوی برگ پیشنهاد مناقصه به همراه جدول تكمیل شده (الف) (ب) (پ) و تجزیه بهای اقلام كار1 و2 الزامی می باشد.

توجه: درصورت صدور كارت شركت در مناقصه اجرای طرح هادی بنام شركت كپی كارت بعنوان مدارك موارد 4.5.6.7 پاكت ((ب)) قابل قبول می‌باشـد و در صـورتی كـه تاریخ گواهی احراز تمام شده باشد كارت شركت در مناقصه باید مجدداً توسط بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان تمدید گردد. پیمانكـاران كـه كـارت شـركت در مناقصات این بنیاد را دارا هستند موظف می‌باشند به همراهكارت شركت در مناقصه كپیگواهینامه اصول ایمنی امور پیمانكاری از اداره كل تعاون كار و امـور اجتمـاعی و كپی گواهی‌نامه ثبت نامه در نظام مالیات بر ارزش افزوده از اداره كل مالیات بر ارزش افزوده را ارائه نمایند.

4- هر یك از سه پاكت(( الف)( ب)( ج) باید لاك و مهر شده و جمعاًدر لفاف یا پاكت لاك و مهر شده دیگری گذارده شود‌.

تذكر مهم‌: مناقصه گران موظفند از پاكت‌های تیپ بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان استفاده نمایند.

 

ت) خرید اسناد مناقصه :

مناقصه‌گران علاقه مند می‌توانند یك سری كامل از اسناد مناقصه هر پروژه را در مقابل ارائه فیش واریزی به مبلغ دویست هزارریال به حسـاب شـماره 0102649846000

بانك صادرات شعبه ولیعصر(عج) شهرستان خرم آباد به نام بنیادمسكن انقلاب اسلامی استان لرستان بابت تضمین شركت در مناقصه دریافت نمایند. (مبلغ واریـز شـده‌، غیر قابل استرداد است )‌.

هزینه آگهی مناقصه به عهده برندگان مناقصه می‌باشد.

 

ث) تضمین شركت در مناقصه

مناقصه گران می‌بایست جهت شركت در مناقصه مبلغ تضمین را به صورت ضمانتنامه بانكی از بانك‌های استان لرستان با مدت اعتبار اولیه 3 مـاه از تـاریخ آخـرین مهلـت

تسلیم پیشنهاد مناقصه و قابل تمدید برای سه ماه دیگرارائه نمایند.

1- مبلغ تضمین شركت در مناقصه برای هر پروژه به همراه اسناد مناقصه اعلام می شود.

2- مناقصه گران در صورتی كه تضمین شركت درمناقصه رابصورت ضمانتنامه بانكی از بانك‌های استان لرستان ارائه ننمایند، از مناقصه حذف می گردند.

 

ج) اعتبار پیشنهاد مناقصه :

سه ماه پس ازتاریخ آخرین مهلت تسلیم پیشنهادهای مناقصه می باشد.

 

چ) قبول یا رد پیشنهادات

1) كمیسیون مناقصه درچارچوب قانون برگزاری مناقصات دررد یا قبول كلیه پیشنهادات مختار و مجاز می باشد.

2) حداقل تعداد پیشنهاد جهت انتخاب برنده مناقصه، یك پیشنهاد می باشد . ( با صلاحدید كمیسیون مناقصه ).

3) در صورت نداشتن رتبه بندی تعیین صلاحیت در رشته راه و ترابری از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ویا پایان اعتبار رتبه بندی تعیین صلاحیت به پیشنهاد قیمت مناقصه گر بازگشایی نخواهد شد.

4) در صورت ناقص بودن یا عدم تایید اسناد پاكت "الف" پاكتهای "ب"،"ج"،و در صورت ناقص بودن یا عدم تایید اسناد پاكت "ب" پاكت "ج" بازگشایی نخواهد

شد. (مناقصه گر میبایست تمامی اسناد مناقصه را مهر وامضاء نماید در صورت عدم مهر و امضاء اسناد مناقصه پاكت"ج"مناقصه گر بازگشایی نخواهد شد)

5) درصورت برنده شدن در مناقصه مستندات و مدارك اع?م شده از سوی آن شركت مورد بررسی دقیقتر قرار خواهد گرفت و در صورت عدم صحت آنها انعقاد قرارداد با آن شركت منتفی و مراتب به مراجع ذی‌صلاح گزارش خواهد شد.

 

ح) برنامه زمانی مناقصه

1- فروش اسناد مناقصه: از تاریخ دوشنبه 1392/11/07تا پایان وقت اداری پنجشنبه 1392/11/10 در محل امورپیمان بنیاد مسكن انقلاب اسلامی لرستان می باشد.

2- مهلت تسلیم پیشنهادها: از تاریخ شنبه 1392/11/12 تا پایان وقت اداری شنبه 1392/11/26

3- محل تحویل اسناد مناقصه : امور پیمان بنیادمسكن انقلاب اسلامی استان لرستان می‌باشد

4- بازگشایی پیشنهادها: یكشنبه 1392/11/27 راس ساعت 9 صبح خواهد بو د

5- زمان انعقاد قرارداد : حداكثر بمدت ده روز پس اعلام نتایج مناقصه

 

خ) توضیحات ضروری

1- درج اطلاعات خواسته شده برروی پاكت‌های (( لفاف)،( الف)، (ب)، (ج) الزامی است .

2- مناقصه گرانی كه تمایل به حضور در جلسه بازگشایی پاكات را دارند می توانند با ارائه مدرك معتبردرجلسه بازگشایی پاكات كه درمحل سالن جلسات بنیاد مسكن

برگزار می‌گردد، شركت نمایند.

3- مدارك تحویل شده و هزینه خرید اسناد بجز ضمانت شركت در مناقصه تحت هر عنوانی قابل استرداد نخواهد بود.

4- اطلاعات مناقصه در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات كشور http://iets.mporg.ir نیز قابل دسترسی می باشد .

5 - اسناد مناقصه در سایت بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان www.bm-lorestan.ir نیز قابل دسترسی می‌باشد .

 

روابط عمومي بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا