یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري لرستان - يافتهقائم‌مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در اين خصوص گفت‌: در کارگروه توسعه و اشتغال این استان، 15 طرح صنعتی، تعاونی‌، کشاورزی و فناوری به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان، "حامد ویس‌کرمی" در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 438میلیارد تومان به تصویب کارگروه اشتغال لرستان رسیده است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه افزود‌: این طرح‌ها با اعتبار 438 میلیارد و 90 میلیون تومان و تسهیلالت ارزی 23.5 میلیون یور‌و و 408 میلیون دلار از محل از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، بنگاه‌های زودبازده و مشاغل خانگی به تصویب رسید.

ویس‌کرمی با اشاره به اشتغال این طرح‌ها خاطر‌نشان ساخت‌: با تامین اعتبار این طرح‌ها و بهره‌برداری از آن‌ها زمینه اشتغال 865 نفر و تثبیت اشتغال 8 نفر در لرستان خواهد شد‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از جمله این طرح‌ها را پتروشیمی کوهدشت، طرح توسعه زاگرس‌پوش بروجرد و نیروگاه دورود عنوان کرد و ادامه داد: با تصویب پتروشیمی کوهدشت و در صورت تامین اعتبار و بهره‌برداری، زمینه اشتغال بیش از 400 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

اين مقام مسوول در ادامه از تصویب 2 طرح تعاونی با 490 میلیون ریال اعتبار خبر داد و اظهار کرد: با این طرح‌ها زمینه اشتغال 3 نفر ایجاد می‌شود.

وی افزود: 9 طرح دانش‌بنیان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 80 میلیون تومان در لرستان به تصویب رسید.

ویس کرمی یاد‌آور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌های دانش‌بنیان زمینه ایجاد اشتغال 37 نفر  و تثبیت اشتغال 7 نفر در لرستان فراهم خواهد ‌شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در این کارگروه یک طرح مشاغل خانگی با 95 میلیون تومان اعتبار و 19 نفر اشتغال به تصویب رسیده است.

وی افزود: همچنین در این جلسه 2 طرح تعاونی با اعتباری بالغ بر 64 میلیون تومان و اشتغال‌زایی 3 نفر به تصویب رسید.

در آغاز این جلسه، استاندار لرستان با بیان این که طرح‌های معرفی شده به کارگروه باید کارشناسی شوند افزود‌: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اشتغال پایدار را در اولویت کاری خود قرار دهند و طرح‌هایی که ایجاد اشتغال پایدار می‌کنند را در اولویت خود قرار دهند.

"هوشنگ بازوند" تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بایستی طرح‌هایی که نیازمند اعتبارات صندوق توسعه ملی هستند را به کارگروه اشتغال معرفی کرده تا با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار این طرح‌های اقتصادی را از محل این صندوق تأمین کنیم.

جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري لرستان - يافته

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1392-11-27 14:39
خرم اباد یادتون رفت با این همه بیکاری
نقل قول کردن
#2 دولتشاهی 1392-11-27 21:43
بس کنید لطفا با این همه آمار های دروغ . سرقت های خیابانی نشان دهنده همه چیز است. :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا