یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

افتتاح كارخانه آرد نورآباد دلفان - يافتهکارخانه آرد ياور شهرستان دلفان در دهه فجر با حضور استاندار‌، مديرعامل شرکت غله و رئيس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت لرستان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله لرستان، مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 12‌، گفت: اجراي اين طرح از سال 91 آغاز و در زميني به مساحت 21 هزار و 700 متر مربع واقع در شهرستان دلفان  آغاز و در دهه فجر بهمن 92 به بهره‌برداري رسيد.

"فرشاد بهاروند" افزود: براي اجرا و بهره‌برداري  اين طرح 30 ميليارد ريال هزينه شده است و اين کارخانه اولين کارخانه افقي با جديدترين متد تکنولوژي روز دنيا در استان لرستان در اين شهرستان به بهره‌برداري رسيده است‌.

وي به ايجاد فرصت شغلي در اين شهرستان به خاطر افتتاح اين كارخانه اشاره نمود و گفت: با بهره‌برداري از اين مجموعه توليدي زمينه اشتغال 20 نفر در شهرستان دلفان فراهم شده است‌.

بهاروند در ادامه گفت: در حال حاضر در استان لرستان 12 کارخانه آرد فعال با ظرفيت توليد 670 هزار تن در سال مي‌باشد و با بهره‌برداري از اين طرح صنعتي ظرفيت توليد آرد در استان از 670 هزار تن به 685 هزار تن در سال افزايش مي‌يابد.

مي بيان داشت: اين کارخانه مجهز به يک انبار مکانيزه گندم 15 هزار تني مي‌باشد و ظرفيت توليد 1250 تن آرد در ماه را دارد که با توليد اين ميزان آرد شهرستان دلفان در تامين آرد مورد نياز خود به خودکفايي خواهد رسيد.

قابل ذكر است "مراد فلاحي" مديريت کارخانه ياور دلفان مي‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 یعقوب حج 1398-07-30 23:11
سلام
اسم تجاری کارخانه آردتون
جهان میثاق کوثر هستش
نقل قول کردن
#2 دلفانی 1402-11-22 15:25
درود بر خاندان تولیدگر فلاحی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا