یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در بازدید از مجتمع در حال ساخت پتروشیمی خرم‌آباد بر اجرای دقیق و کارشناسی این طرح به طور کامل و بهره‌برداری مناسب و جامع از آن در قالب چندین مرحله به صورت عملی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" اظهار كرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که طرح در قالب فازبندی و مرحله‌بندی مشخص به ترتیب تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری دقیق و جامع از طرح موجب می‌شود تا مردم به خوبی طعم شیرین خدمت و کار و تلاش در عرصه آبادانی استان را بچشند.

به گفته بازوند افتتاح نیمه‌کاره و نمادین از طرح‌ها و پس از آن رها شدن پروژه یکی از معضلات جدی در مسیر رشد و توسعه استان لرستان است که موجب اتلاف انرژی و سرمایه‌های اقتصادی استان خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس، طرح پتروشیمی لرستان باید به صورت فازبندی کارشناسی برای اجرا و بهره‌برداری مشخص شود و در یک برنامه معین از ابتدای سال آینده شاهد افتتاح مراحل مختلف آن به صورت کامل و عینی و عملی باشیم.

همچنين مهندس امین‌نژاد مدیرعامل پتروشیمی لرستان نیز در این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مراحل فرآیندی و پیشرفت پروژه تا کنون، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک فاز اول پروژه که تولید بوتن-1 می‌باشد به بهره‌برداری رسیده و محصول این فاز وارد بازار شود.

در اين بازديد گروهي از مديران و مسوولان استان نيز استاندار را همراهي كردند.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 رشیدی 1392-11-17 13:41
با سلام استاندار محترم کی از افتتاح مجدد شرکت پوست و چرم خرم اباد شرکت می کنند زیرا قراربود بر اساس اعلام مسولین قبلی استانداری که در حال حاضر نیز دراین سمت هستند در دهه فجر امسال مجدا به بهربرداری برسد.//
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا