یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ايرج عبدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي - يافتهنماینده مردم خرم‌آباد به رییس‌جمهور درباره عدم اختصاص سبد کالا به افراد جویای کار و کشاورزان و روستاییان تذكر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، "ايرج عبدی" در جلسه علنی دوشنبه در تذکری به رییس‌جمهور، به نحوه توزیع سبد کالا بین اقشار جامعه اعتراض نمود.

وي عنوان نمود: روستاییان و بعضی از کارگران، خدمتگزاران مدارس، رانندگان تاکسی، پیک‌های موتوری و بسیاری از کسانی که باید مشمول دریافت سبد کالا می‌شدند، از این سهم محرومند.

عبدي خاطرنشان ساخت: نحوه توزیع سبد کالا در روز اول، نشان داد جامعه هدف واقعی این طرح مشخص نیست و این موضوع هوشیاری جدی برای نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها محسوب می‌شود.

وي افزود: یکی دیگر از مشکلات طرح سبد کالا، عدم اطلاع‌رسانی دقیق است، به نحوی که تا به امروز چند شماره مختلف را برای استعلام دریافت یا عدم دریافت سبد کالا معرفی کرده‌اند و مردم دقیقاً نمی‌دانند چگونه باید پی‌گیر مشکلات و شکایات خود باشند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد دهقانی 1392-11-15 04:07
هشدار یا هوشیار؟
"...و این موضوع هوشیاری جدی برای نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها محسوب می‌شود."
نقل قول کردن
#2 سیاوش 1392-11-15 08:01
[...]انتخابات نزدیک شده و جهت شادی دل ملت هراز گاهی تذکری دادن خوبه اما شک نکنید اگه مجال انتخابات رقابتی فراهم بشه شما و همفکران جنابعالی دیگر بار صندلی مجلس را به چشم نخواهید دید . 4 سال مجلس بودین نمره انضباط همه شما 20 بود این آخر کاری به فکر رای مردم نباش همان انضباط عالی را دریابید تا تمام بشه. :-)
__________________________
يافته: اعضاي دوره نهم مجلس مدت يك سال ونيم است كه در مجلس حضور يافته‌اند نه 4 سال!
نقل قول کردن
#3 مازیار 1392-11-15 21:12
جناب آقای دکتر عبدی
با سلام

مردم شریف خرم آباد حتما" به خاطر دارندزمان تبلیغات انتخابات مجلس هشتم (مجلس قبلی )آقای دکتر عبدی خودشونو یه چهره اصلاح طلب به مردم معرفی کردن. هرچند ایشون موفق به جلب اعتماد مردم نشدن و از راه یابی به مجلس هشتم باز ماندن. می خواستم بپرسم چی شد ؛ چه اتفاقی افتاد که تنها به فاصله چهار سال از آن زمان ایشون تغییر ماهیت دادن . به طوری که بعد از راه یابی به مجلس نهم با عضویت در جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان سعی در این داشتن خودشونو یه چهره اصولگرا معرفی کنند؟این تغییرات جدای از تغییرات فکری و عقیدتی در چهره ایشان هم نمایان شد به گونه ای که در زمان تبلیغات مجلس هشتم(مجلس قبلی) ایشان فاقد محاسن بودن. ولی در زمان راه یابی به مجلس نهم ایشون صاحب یه ته ریش هم شدن!!! با فرض اینکه این جمله صحیح باشه که "" دانستن حق مردم است """ من و امثال من حق داریم بدونیم ایشون یه چهره اصلاح طلب هستن یا اصولگرا ؟ پیشاپیش هم یاد آوری میشه که جواب هایی شبیه به "" اصولگرای اصلاح طلب "" نخ نما و پوسیده شدن لطفا" شفاف جواب بدن . اصولگرا؟ یا اصلاح طلب؟
نقل قول کردن
#4 دولتشاهی 1392-11-15 22:45
دکتر عزیز همه مشگلات رو حل کردید فقط سبد کالا مونده کجا رفت اون دغدغه ای که داشتی نکنه .... :oops:
نقل قول کردن
#5 علی 1392-11-16 12:22
به نقل از مازیار:
جناب آقای دکتر عبدی

ّاقا مازیار باید به عرض حرتعالی برسونم نماینده های لرستان فقط موقع انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالند و نه در صحن های علنی و غیر علنی مجلس حضور دارند و نه در نطق ها و حتی در رای گیری ها
اونها تنها دغدغه ای که دارند اینه که بعد 4 سال چطور خودشون رو به مجلس بچسبونند . برای این حرفم هم دلیل و سند دارم . مصداق حرفم آقای ملکشاهی نماینده اسبق خرم آباد که بعد از یک دوره نماینده بودن و بعد از اینکه دیگه موفق به اخذ رای مردم نشد به عنوان عضو کمیسیون روابط فرهنگی مجلس داره کار میکنه
اینکه كسي تغییر ماهیت میده یا حتی تغییر چهره میده و ریش میذاره نشان از هدفگیری اون براي به نقطه ای خاص هستش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا