یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سپيده كوشكي- يافتهمسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: انجمن ارگانيك شعبه لرستان با هدف آشنايي اعضای خود و كشاورزان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی استان با مفهوم كشاورزي ارگانيك، اصول، الزامات و روش‌هاي آن، كارگاه آموزشي دو روزه‌ی "آشنايي با كشاورزي ارگانيك" را با حضور اساتيد برجسته در اين حوزه و شركت‌هاي پيشرو در توليد محصولات و نهاده‌هاي ارگانيك برگزار ‌نمايد.

به گزارش روابط عمومي اتاق بازرگاني خرم‌آباد، "سپیده کوشکی" زمان برگزاري کارگاه را چهارشنبه و پنج‌شنبه 16 و 17 بهمن‌ماه 92 عنوان کرد و افزود: آخرين مهلت ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه آموزشی سه‌شنبه 15 بهمن می‌باشد.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت حضور در برنامه‌ی آموزشی مذکور، مبلغ 300 هزار ريال بابت شهریه‌ی دوره به شماره‌حساب 19-48783094 بانك ملت واریز و رسید آن را به ضمیمه‌ی مشخصات فردی از طریق نمابر 3210607-0661  براي انجمن ارگانیک مستقر در اتاق خرم‌آباد ارسال نمایند.

کوشکی با تأکید بر این که متقاضیان حضور در کارگاه الزامی است قبل از واریز وجه ثبت‌نام با تماس تلفنی از تعداد ظرفیت دوره اطلاع حاصل فرمایند، اظهار داشت: اعضای انجمن ارگانیک كه عضويت آنها ثبت نهايي شده است، از پرداخت شهريه‌ی كارگاه آموزشي معاف مي‌باشند.

وي افزود: اين دوره با همكاري انجمن ارگانيك ايران برگزار مي‌شود و تلفن‌های 30 و 29 و 3227919 برای ثبت‌نام و نمابر 3210607 برای ارسال مدارک لازم متقاضیان تعیین شده است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا