یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي- يافتهنماینده‎ مردم خرم‎آباد و دوره‎ چگنی در مجلس از برنامه‎هایی برای افزایش بودجه لرستان در سال ‎جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ايسنا، "ابراهیم آقامحمدی" گفت: طبق ماده 180 برنامه پنجم، دولت باید در توزیع منابع عمومی و یارانه سود تسهیلات به‎نحوی عمل کند که فاصله استان‎های برخوردار با کم‌تر توسعه‌یافته در زمینه‎های مختلف کم‌تر شود و بر این اساس 2 درصد از فروش نفت و میعانات نفتی به استان‎های محروم اختصاص می‎یابد.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از بودجه کشور نیز مقداری به استان‎ها تخصیص داده شود و در صورت اجرای این دو کار، بیش از 150 میلیارد تومان به بودجه عمرانی لرستان در سال 93 افزوده می‎شود.

آقامحمدی در پاسخ به اين پرسش که "در این صورت مشکلی از مشکل‎های بی‎شمار لرستان حل می‎شود یا نه؟" جواب داد: به‎نحوی که تحول عظیمی به‎وجود بیاید نه! ولی از لحاظ بودجه‎ای خیلی بهتر است و از بَعد عمرانی نزدیک به بودجه‎ای بوده که برای سال آینده استان در نظر گرفته شده است.

نماینده‎ مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس یکی دیگر از برنامه‎های افزایش بودجه را طرح‎های فاینانسی قلمداد کرد و افزود: پروژه‎هایی که در سطح پیشرفت کمی و کم‌تر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را توافق کردیم که جزو طرح‎های فاینانسی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به‎عنوان مثال راه‎آهن، بزرگ‎راه‎ها و برخی از سدهای استان در ردیف فاینانس قرار گرفته‎اند که خوشبختانه متقاضی هم دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا