یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش, تجارت الکترونیک, رونق اقتصادی, لرستان, يافتهواحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد همایش «تجارت الکترونیک، رونق اقتصادی لرستان» را در سالن تربیت معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار نمود.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق بازرگاني خرم‌آباد، در این همایش رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در زندگی امروز اظهار داشت: ضرورت فناوری اطلاعات و اهمیت آن امروز به گونه‌ای است که شاید بتوان گفت هیچ پدیده‌ و فعالیتی بدون بهره‌مندی از این حیطه امکان‌پذیر نیست.

"حسین سلاح‌ورزی" با اشاره به این‌که امروز حتی تصور بانکداری بدون استفاده از فناوری اطلاعات هم تصور دور از ذهنی است افزود: در سطح جهانی ضریب استفاده از اینترنت و استفاده از فناوری‌ها اطلاعات از جمله شاخص‌های اصلی سنجش توسعه در کشورها محسوب می‌شود.

وی در ادامه بر لزوم استفاده‌ی اقتصاد و تجارت از فناوری اطلاعات تأکید کرد و بیان داشت: به جرأت می‌توان گفت امروز بدون استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک، هیچ گونه فعالیت اقتصادی قابل توجهی امکان‌پذیر نیست و البته لازمه‌ی تجارت الکترونیک، تاجر الکترونیک می‌باشد.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: در راستای اهمیت این مسأله، واحد آموزش اتاق خرم‌آباد تاکنون برنامه‌های بسیار مناسب و آموزنده‌ای را تدارک دیده که همایش «تجارت الکترونیک، رونق اقتصادی لرستان» از آن جمله است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: واقعیت این است که برای باید در زمینه‌های مختلف خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم و لازمه‌ی این کار آموزش مناسب با حضور نخبگان و آگاهان حوزه‌ی تجارت الکترونیک است.

سلاح‌ورزی عنوان داشت: حمید سپیدنام، حسین زینی‌وند و مهدی سروری هر 3 از اساتید شناخته شده‌ی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک هستند که استفاده از آن‌ها یقیناً می‌تواند در بالا رفتن دانش ما در این حوزه مفید باشد.

وی اظهار داشت: در لرستان در حوزه‌های بسیاری پتانسیل مناسب داریم که بازاریابی به‌موقع، و فرایند و چرخه‌ی در اختیار گذاشتن و ارائه‌ی آنان به بازار مناسب با استفاده از تجارت الکتروینک می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

سلاح‌ورزی به کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در حاشیه‌ی این همایش هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال مناسبی از این کارگاه‌های آموزشی به عمل آمده و تا هجدهم دی‌ماه هم ادامه خواهد داشت.

همایش, تجارت الکترونیک, رونق اقتصادی, لرستان, يافته

همایش, تجارت الکترونیک, رونق اقتصادی, لرستان, يافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 8 1392-10-18 07:55
جريان بحث { جگر وض } چي بوده كه اقاي سپيد نام مطرح كرده؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا