یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد صدرا خرم‌آباد و ایجاد مجموعه ذوب‌آهن دراین مجتمع صنعتی، زمینه اشتغال به کار یک هزار نفر به صورت مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در بازدید از مجتمع فولاد صدرا  افزود: این مجتمع درحال حاضر سالانه 200 هزار تن در سال تولید محصول دارد که با اجرای طرح توسعه آن، این میزان به 250 هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی همچنین در خصوص مسایل و مشکلات این مجتمع بیان کرد: مقرر شد که مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران این شرکت با پی‌گیری و رایزنی های کارشناسی و هدف‌مند از طریق دستگاه‌ها و مبادی ذی‌ربط در کم‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود.

بازوند افزود: کمبود نقدینگی و مشکلات مالی، بحث مشکلات موجود با منابع طبیعی، لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح برای تردد خودروهای سنگین مجتمع از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های کاری این مجتمع است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس، قرار شد این مشکلات از طریق رایزنی با بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، صندوق بازنشستگی فولاد کشور و بانک انصار به زودی مورد بررسی قرار گرفته و رفع شوند.

استاندار لرستان گفت: بحث احداث تقاطع غیرهمسطح موردنیاز نیز با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا