یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هوشنگ بازوند استاندار لرستان - يافتهاستاندار لرستان گفت: فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان باید در کوتاه‌ترین مدت ممکن(یک هفته) نسبت به تهیه و تدوین سند راهبردی اشتغال در حوزه شهرستانی به عنوان نقشه راه اشتغال و سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" در جمع فرمانداران شهرستان‌های استان، افزود: رویکرد فرمانداران در حوزه مدیریتی منطقه باید اقتصادی و تولید ثروت از طریق جذب سرمایه‌گذار باشد.

وی ضمن تاکید بر رفع مشکل بیکاری استان، تصریح کرد: باید تا پایان دی‌ماه جاری، جلسات مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستانی و استان در همه شهرستان‌ها تشکیل و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای سند توسعه اشتغال هر شهرستان انجام شود.

وی گفت: همچنین در ماه‌های بهمن و اسفند برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اقتصادی حوزه مدیریتی شهرستان در سال 93  باید انجام شود و سهم اشتغال‌زایی هر شهرستان برای سال آینده مشخص و اعلام شود.

بازوند با اشاره به این که دنبال ارائه آمار و ارقام نباید بود، گفت: این اقدام و ارائه آمارهای غیرواقعی تنها منجر به بروز بیکاری پنهان خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: برای رفع برخی از مشکلات اقتصادی لرستان باید نسبت به اجرای پروژه‌های نیمه کاره در استان اقدام جدی شود تا بتوان این ظرفیت نهفته و خوابیده را با اندک اعتباری برای رونق توسعه استان، به کار گرفت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا