یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بهرام بيرانوند - نماينده بروجرد در مجلس- يافتهنماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس شوراي اسلامي با ارائه مداركي به خبرنگاران در خصوص واگذاري كارخانه نساجي بروجرد گفت‌: طبق اسناد دريافتي از وزارت اطلاعات و ديوان محاسبات كشور‌، سهامداران كارخانه نساجي بروجرد در سال 89 به دلايل نامعلوم تصميم به فروش كل سهام اين كارخانه مي‌كنند!

به گزارش روزنامه قدس، "بهرام بيرانوند" اظهار كرد‌: همچنين طبق عملكرد مالي كارخانه نساجي‌، اين كارخانه در فاصله سال‌هاي 85 تا 87 سودآوري خوبي داشته است‌، سپس طي سال‌هاي 88 و 89 سود‌آوري كارخانه پائين آمده و اخراج برخي كاركنان نيز در همان زمان صورت مي‌گيرد‌.

وي ادامه داد‌: اما در زماني كه سود‌آوري كارخانه پائين آمده و 400 نيروي آن اخراج شده‌اند‌، سهام كارخانه به بورس گذاشته مي‌شود و اين كارخانه به يك سرمايه‌دار ايراني با مبلغ تمام شده 36 ميليارد تومان واگذار مي‌گردد‌.

وي اضافه كرد‌: در پي اين معامله مقرر مي‌شود 12 ميليارد تومان از كل مبلغ فروش نقداً پرداخت شده و 24 ميليارد تومان باقي‌مانده نيز در اقساط 6 ماهه با سود 15 درصد پرداخت شود كه البته تا كنون برخي از اين اقساط هنوز پرداخت نشده است‌.

نماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد‌: جالب اين جاست كه در زمان انجام اين معامله‌، موجودي انبار كارخانه نساجي بروجرد معادل 24 ميليارد تومان بوده است‌.

بيرانوند اضافه كرد‌: حال به دنبال يافتن پاسخ اين سوال هستيم كارخانه نساجي بروجرد با دارا بودن 50 هكتار زمين كه بيش از 20 هكتار آن بناي ساختماني است و يك ساختمان 4 طبقه در منطقه جردن تهران و با وجود دارا بودن اجناسي معادل 24 ميليارد تومان در انبار اين كارخانه‌، چرا كل سهام آن تنها به مبلغ 36 ميليارد تومان واگذار گرديده است‌؟!

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 امید 1394-05-17 13:51
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت حاج محسن مظاهری فرزند حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری از علمای شهر اصفهان را تسلیت گفتند.در اين پيام آمده: حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری درگذشت فرزند گرامی تان را به جنابعالی و خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت می گویم ورحمت ومغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم از پروردگار متعال مسالت می نمایم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا