یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسهاتاق بازرگاني خرم‌آباد - يافتهرییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در جلسه‌ی هیأت نمایندگان این اتاق گفت: طی چند روز آینده قرار است نایب‌رییس اتاق ایران به لرستان بیاید و کلنگ احداث مدرسه‌ای را در اشترینان به زمین بزند.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ "حسین سلاح‌ورزی" سفر "پدرام سلطانی" به لرستان، خارج از برنامه‌های کاری وی در اتاق عنوان کرد و اظهار داشت: این سفر در راستای اهداف مؤسسه خیریه مهر گیتی انجام می‌شود و طی آن قرار است کلنگ ساخت یک باب مدرسه در اشترینان به زمین زده شود که هزینه‌های ساخت آن را این مؤسسه به عهده گرفته است.

وی افزود: مؤسسه خیریه مهرگیتی تاکنون افزون بر اهدای وسایل کمک‌آموزشی، در ساخت دو مدرسه در مناطق محروم شهرستان‌های شیروان، چرداول و مهران ایلام مشارکت کرده است.

سلاح‌ورزی در ادامه‌ی جلسه به ضرورت بیشتر شدن تعامل اتاق و دستگاه‌های اجرایی استان تأکید و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هر دو هفته یک‌بار جلسات صبحانه‌ی کاری را با مدیران و مسئولان یکی از دستگاه‌های دولتی برگزار کنیم و در در ضمن آن چگونگی تعاملات دو طرفه را بررسی نماییم.

 

جلسات اتاق را در شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: از این به بعد جلسات هیأت نمایندگان اتاق هر بار در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

سلاح‌ورزی عنوان داشت: در کنار این جلسات، تلاش می‌کنیم جلسات کمیته‌ی پیگیری مشکلات شهرک‌های استان را هر بار متناسب با شهرستانی که جلسه‌ی هیأت‌نمایندگان در آن برگزار می‌شود، پیگیری می‌کنیم تا در واقع با یک تیر دو نشان بزنیم.

 

تا پایان اردیبهشت 93 سازه فلزی ساختمان جدید اتاق تکمیل می‌شود

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هم در ادامه‌ی این جلسه به آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: قرارداد ساخت سازه‌ی فلزی این ساختمان منعقد شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت‌ماه 93 اسکلت فلزی آن تکمیل می‌شود.

"محمد خاکی" مساحت زمین خریداری شده برای ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد را 1500 متر عنوان داشت و تصریح کرد: ساختمان جدید در 4 طبقه و ظرف 2 سال آماده خواهد شد.

وی افزود: کلنگ احداث این ساختمان بهمن‌ماه سال 90 توسط رییس سابق اتاق ایران به زمین زده شد و در این مدت ضمن تهیه‌ی نقشه‌ی مناسب، مجوزهای لازم را هم برای آغاز عملیات اجرایی آن کسب نمودیم.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: قرار است 50 درصد بودجه‌ی این پروژه را اتاق ایران تأمین نماید و 50 درصد باقی‌مانده هم از محل صرفه‌جویی هزینه‌های جاری اتاق تأمین خواهد شد.

خاکی در مورد تدوین بودجه‌ی جاری سال آینده‌ی اتاق خرم‌آباد هم گفت: بودجه‌ی جاری سال 93 اتاق هم تدوین شده که قرار است کسری 500 میلیون تومانی آن از طریق اتاق ایران پرداخت گردد.

وی به پیش‌بینی افزایش قابل توجه بودجه‌ی تدوین شده‌ی سال آینده اتاق خرم‌آباد اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با رایزنی بتوانیم نظر مساعد اتاق ایران را برای جذب و تصویب این بودجه جلب نماییم.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا