یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ابراهيم آقامحمدي - يافتهنماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی سال93 لرستان در مقایسه با سال جاری حدود 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری موج، "ابراهیم آقامحمدی" افزود: بودجه سال جاری استان بیش از 2 هزار و 920 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که این میزان برای سال 93 با کاهش حدود 30 درصدی به یک‌هزار و 780 میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: در بودجه سال 93 اعتبار بسیار نامحدودی به طرح‌های بزرگ استان از جمله راه‌آهن، آزاد‌راه و سدها اختصاص یافته که این میزان اعتبار به هیچ وجه کافی نیست.

وی با اشاره به اختصاصی بودجه 5 میلیارد ریالی به طرح راه‌آهن دورود- خرم‌آباد- اندیمشک گفت: این در حالی است که اعتبار مورد نیاز این طرح حدود 20 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای آزادراه خرم‌آباد‌- اراک نیز که سال گذشته تنها حدود 60 میلیارد ریال اعتبار داشت‌، امسال تنها 100 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

آقامحمدی با انتقاد از بودجه در نظر گرفته شده برای سد‌های استان از جمله سد زیبا‌محمد خرم‌آباد گفت: در جلسه با معاونت راهبردی رییس جمهوری مقرر شده که این طرح‌ها در ردیف فاینانس قرار گیرند.

وی با اشاره به میزان 35 میلیارد دلاری فاینانس افزود: بودجه عمرانی کشور در سال 93 شامل حدود 70 درصد اعتبارات ملی، حدود 25 درصد متفرقه و حدود 5 درصد استانی در نظر گرفته شده است.

نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي افزود: نمایندگان لرستان از وضعیت بودجه عمرانی سال 93 به هیچ وجه راضی نیستند چرا که به نظر می‌رسد این بودجه موجب عقب‌افتادگی روز افزون استان‌های محروم و پیشرفت استان‌های برخوردار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 اصغر 1392-09-26 13:00
خسته نو يي . :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا