یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم حمل و نقل در توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار، گفت: طرح مطالعاتی توسعه باند، تجهیز فرودگاه و تامین امکانات موردنیاز برای پرواز هواپیماهای بزرگ و پهن‌پیکر دراین فرودگاه در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" افزود: این طرح شامل اجرای عملیات توسعه پهنای باند فرودگاه و همچنین پی‌سی‌ان، ترمینال و پاویون مناسب و مجهز برای فرودگاه خرم‌آباد می‌باشد.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح حدود 400 میلیارد ریال است که در این خصوص توافقات اولیه با قرارگاه سازندگی خاتم برای اجرای این طرح به عمل آمده است.

استاندار تصریح کرد: با اجرایی شدن این عملیات، امکان پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر برای برقراری پرواز حجاج و همچنین پروازهای منظم سفر به عتبات عالیات و دیگر مقاصد داخلی غیر از تهران در فرودگاه خرم‌آباد فراهم خواهد شد.

بازوند گفت: در صورت نهایی شدن این توافق، قرارگاه سازندگی خاتم، تا یک ماه آینده عملیات اجرایی طرح توسعه و تجهیز فرودگاه خرم آباد را به عنوان مجری، آغاز خواهد کرد.

استاندار لرستان همچنین برقراری منظم پروازهای صبح و عصر به مقصد تهران را از دیگر برنامه‌های مدیریت اجرایی استان لرستان در زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان دانست.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم حداکثر تا یک ماه آینده، هر روز 2 پرواز (صبح و عصر) به صورت رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم‌آباد و بالعکس از فرودگاه خرم‌آباد انجام شود.

وی با تاکید بر این که انجام پروازهای مستقیم حجاج و همچنین زایران عتبات عالیات از فرودگاه خرم‌آباد یکی از مطالبات مردم لرستان است، تاکید کرد: این مهم مستلزم وجود مسافر و استقبال مردم استان برای استفاده از این خدمات پروازی است چرا که آمادگی لازم برای افزایش پروازها در زمینه گردشگری زیارتی به مقاصد مشهد، نجف و حتی دمشق در فرودگاه خرم‌آباد کاملاً وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 ع م 1392-09-26 11:54
حتما :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا