یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: اجرای طرح‌های غیرکارشناسی و بدون توجیه در حقیقت موجب زمین‌گیر شدن اقتصاد و روند توسعه اقتصادی استان شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" در جلسه بررسی طرح توسعه منطقه گردشگری آبشار بیشه، افزود: زیان‌بارترین اقدام فعلی در استان لرستان،  اجرای طرح‌های غیراصولی و بدون برنامه و توجیه اقتصادی است.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های مناسب اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذار، اظهار داشت: در صورتی که طرح‌ها فاقد توجیه اقتصادی مناسب باشند، باید از اجرای آن به طور جدی پرهیز شود.

بازوند با اشاره به علاقه‌مندی یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در منطقه تفریحی بیشه، گفت: امکانات، تجهیزات و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و فعالیت مناسب و هدفمند اقتصادی در این منطقه برای تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم شده است.

استاندار لرستان گفت: استانداری لرستان آماده هر گونه همکاری و همراهی در زمینه اجرای طرح‌های زیرساختی و دارای توجیه اقتصادی در حوزه رشد و توسعه صنعت گردشگری استان است.

وی اضافه کرد: بحث تامین زمین، ایجاد زیرساخت ‌ها و خدمات و امکانات رفاهی مناسب در مناطق گردشگری و تفریحی لرستان، به صورت جدی در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان قرار دارد.

بازوند با اشاره به این که برای اجرای این قبیل طرح به صورت جامع و مطلوب از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد شد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به همراهی و همکاری برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه اقتصادی استان لرستان هستند.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا