یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در جلسه پیگیری ردیف‌های اعتباری سال 92 دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: از آن‌جا که اکنون بودجه سال 93 در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، به همین منظور پی‌گیری و چانه‌زنی بیشتر مسوولان اجرایی لرستان می‌تواند در افزایش این بودجه تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، "هوشنگ بازوند" با اشاره به این که پی‌گیری جدی مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات بسترهای لازم رشد و شکوفایی استان را فراهم می‌کند، اظهار داشت: استان لرستان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است که با جذب اعتبارات می‌توان زمینه رشد و توسعه آن را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که بیش از 34 درصد بودجه‌های کشور به صورت شناور است مدیران اجرایی لرستان باید با رای‌زنی و پی‌گیری مستمر از وزارتخانه‌های مربوطه خود نسبت به جذب اعتبارات در این راستا اقدام کنند.

استاندار لرستان با اشاره به این که باید پس از تقدیم لایحه بودجه سال 93 جایگاه لرستان را بررسی کرد، گفت: با رای‌زنی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان برای اخذ ردیف‌های اعتباری بیش‌تر در حوزه‌های مختلف استان تلاش کرد.

وی تصریح کرد: از آن‌جا که امکان افزایش بودجه بر اساس قدرت چانه‌زنی پس از ارائه لایحه بودجه نیز وجود دارد، باید از این فرصت به خوبی استفاده شود تا در جمع‌بندی نهایی وضعیت استان لرستان با رشد خوبی برخوردار باشد.

بازوند ابراز امیدواری کرد پی‌گیری مسوولان دستگاه‌های اجرایی لرستان منجر به افزایش اعتبارات استان به ویژه در عرصه ملی شود تا استانی آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

وی در ادامه به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان تاکید کرد از محل فروش سهام کارخانجات دولتی سهم استان را دریافت کنند تا بتوان طلب پیمانکاران را از این طریق پرداخت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا