یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان‌، از فسخ قطعی 11 هکتار از اراضی قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان‌، "فرزاد محمدی" گفت: از ابتدای سال تا کنون پرونده‌های مربوط به قراردادهای راکد و غیر‌فعال که در جلسات هیات حل اختلاف و داوری فسخ قطعی شده بودند‌‌، توسط امور حقوقی به  صورت جدی مورد پی‌گیری قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در سال جاری در یک اقدام بی‌سابقه تا پایان آبان‌ماه حدود 7 هکتار که شامل 12 قرارداد راکد و غیر‌فعال می‌باشد، خلع گردیده و مابقی آن در حال انجام و در مرحله پایانی می‌باشد‌.

وی با بیان این مطلب افزود: جهت واگذاری زمین‌های صنعتی به افراد توانمند و متخصص در سال جاری‌، این شرکت 12 فقره دادخواست مبنی بر تنفیذ فسخ و خلع ید در مراجع قضایی استان لرستان مطرح نمود که این تعداد منجر به صدور رأی له شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان شد و تعدادی پرونده دیگر در جریان دادرسی می‌باشد که تا کنون در مجموع 7 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خلع ید شده است‌.

محمدی گفت‌: تعيين تكليف قراردادهاي منعقده با متقاضيان سرمايه‌گذاراي كه به هر نحوي اراضي واگذار شده به آنان راكد مانده و موجب عدم اجراي تعهدات قراردادي شده است با تشکیل اولين جلسه هيأت حل اختلاف و داوري در سال جاري با حضور حكم و داور مرضي‌الطرفين مورد بررسي قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا