یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سميه حقيقت‌منش- اتاق بازرگاني خرم‌آباداتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد در ادامه‌ی سیاست‌ها و برنامه‌های سال جاری خود، به منظور آشنا نمودن هر چه بيشتر فعالان اقتصادي لرستان با بازارهاي هدف محصولات استان، این بار بازار هندوستان را در مرکز توجه خود قرار داده و نشست اقتصادي معرفي بازار كسب و كار هندوستان را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مسوول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بعد از تجربیات موفقی که در این حوزه به دست آوردیم، با عزم جزم‌تری نسبت به معرفی بازارهای مفید کشورهای مختلف اقدام می‌کنیم و این بار قرار است در هفته‌ی آینده نشست اقتصادي معرفي بازار كسب و كار هندوستان را با حضور رايزن بازرگاني ايران در هندوستان برگزار نماییم.

"سمیه حقیقت‌منش" زمان برگزاری این نشست را 21 آبان‌ماه جاری اعلام نمود و افزود: از آن‌جا که يكي از بازارهاي هدف محصولات استان، كشور هندوستان مي‌باشد، هماهنگی‌های لازم با سازمان توسعه‌ی تجارت ايران برای برگزاری این نشست نتیجه داد تا متعاقب آن، هیأت اقتصادی و بازاریابی لرستان به هندوستان اعزام گردد.

وی از تمامی فعالان اقتصادي استان و واحدهاي توليدي علاقه‌مند به حضور در این نشست خواست جهت انجام هماهنگی، مراتب را نهایتاً تا 20 آبان‌ماه جاری به واحد امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اعلام نمایند.

مسوول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به این‌که پیش از این و در سال جاری نشست‌هاي اقتصادي معرفي بازار كسب و كار كشورهاي عراق و افغانستان توسط اتاق خرم‌آباد برگزار شده، تصریح کرد: نشست اقتصادي معرفي بازار كسب و كار هندوستان سه‌شنبه 21 آبان‌ماه جاری ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان برگزار می‌گردد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا