یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسين سلاحورزي- يافتهرییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به تعطیلی و نیمه‌فعال شدن واحدهای تولیدی استان گفت: متأسفانه فعالان اقتصادی در چند سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده‌اند که رهایی از همه‌ی این مشکلات عزم راسخی می‌طلبد و بايد  حمايت‌هاي "گفتاري" از توليد به "عملي" تبديل شوند.

به گزارش روابط عمومي اتاق بازرگاني خرم‌آباد، "حسین سلاح‌ورزی" اظهار داشت: ریشه‌ی بخش زیادی از این مشکلات، مدیریت‌های جزیره‌ای و تصمیم‌گیری‌های غلط در دولت گذشته بود که عدم تخصیص یارانه‌ی تولید تنها یکی از این موارد بود که باعث گردید واحدهای تولیدی فراوانی تعطیل و نیمه‌تعطیل شوند.

وی افزود: این در حالی است که هم در دولت گذشته و هم دولت‌هاي پيش از آن همواره یکی از اهداف و برنامه‌های کلان توجه به نیاز و شرایط کشور و ایجاد اشتغال عنوان مي‌شد و آمارهایی نیز در این زمینه ارائه گرديد که البته با واقعیت‌های موجود هم‌خوانی نداشته است!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: چطور ممکن است اوضاع تولید این گونه باشد و  در حالی که بخش عمده‌ای از نیروی کار واحدهای دچار بحران‌شده بیکار شده‌اند، آماری ارائه شود که بر اساس آن مقدار قابل توجهی شغل ایجاد شده است؟!

سلاح‌ورزی خاطرنشان ساخت: با آغاز به کار دولت یازدهم در حوزه‌ی تصویب قوانین و ارائه‌ی آمارهای واقعی و درست، اتفاقات خوبی رخ داده که امیدواریم با فراهم کردن شرایط اجرای درست آن‌ها، وضعیت موجود بهبود پیدا کند و حمایت واقعی از تولید و فعالان اقتصادی به عمل بیاید.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا