یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سپيده كوشكي- يافتهسمینار آموزشی یک‌روزه‌ی "اصول و مباني بازاريابي همكارانه (co. Marketing)" چهارشنبه‌ی همین هفته توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به این‌که این سمینار آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: مدرس این سمینار دكتر محمدرضا نظري می‌باشد که فارغ از تحصیل رشته‌ی DBA از دانشگاه BIBS است و در حال حاضر به عنوان مشاور عالی مرکز همکاری‌های فن‌آوری و نوآوری ریاست جمهوری مشغول به کار می‌باشد.

"سپیده کوشکی" با بيان که این سمینار روز چهار‌شنبه  15 آبان 92 در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برگزار می‌گردد، افزود: «مبانی بازاریابی پیشرفته»، «اصول طراحی شبکه بازاریابی»، «مبانی تدوین استراتژی بازار»، «مفهوم‌شناسی co. Marketing»، «چگونگی طرح‌ریزی و اجرای بازاریابی همکارانه» و «مورد کاوی» محتواي این سمينار را تشکیل می‌دهد.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در سمینار آموزشي "اصول و مباني بازاريابي همكارانه (co. Marketing)" را حداكثر تا تاريخ دوشنبه 92/8/13 اعلام کرد و اظهار داشت: در پایان دوره، گواهی‌نامه‌ی معتبر از مؤسسه‌ی آموزشي و پژوهشي اتاق ايران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد و صدور این گواهینامه منوط به حضور شخص متقاضی در دوره می‌باشد.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: علاقمندان حضور در این سمینار می‌توانند بعد از مراجعه به سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی www.khdccima.ir و تکمیل فرم ثبت‌نام با شماره‌تلفن‌های 30 و 29 و 3227919 تماس حاصل نمایند تا ترتیب حضور آن‌ها در این سمینار داده شود.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا