یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان کل کشور: قوه قضاییه از زمان مطرح‌شدن موضوع موسسات غیرمجاز به جد وارد این موضوع شد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری؛ با اشاره به اینکه قوه قضاییه از زمان مطرح شدن موضوع موسسات غیرمجاز به جد وارد این موضوع شد گفت: از زمان پیگیری ما بانک مرکزی و سپس دولت وارد شد و کار به جایی رسید که موضوع در میان سران سه قوه مطرح شد و در بخشی هم ناچار شدند از مقام معظم رهبری استیذان کنند و ایشان هم برای حل مشکل مردم اجازه فرموده‌اند و کار روی ریل اصلاح و کمک به مردم افتاد و کارهای زیادی در این زمینه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه مردم باید به ماهیت مؤسسات مالی توجه بیشتری کنند گفت: وقتی یک مرکز و موسسه پولی 30 تا 50 درصد سود پرداخت می‌کند هر انسان عاقلی باید متوجه شود که این موضوع منطقی و عاقلانه نیست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری افزود: دولت، بانک مرکزی و قوه قضاییه به این موضوع وارد شدند و اقدامات خوبی را انجام دادند. تلاش کردیم تا حقوق مردم مسترد شود و مقرر شد تا مبلغ 200 میلیون تومان به سپرده‌گذاران پرداخت شود و مازاد بر آن به‌نوبت بررسی و به‌تدریج مسترد شود.
وی گفت: به دنبال این هستیم که اموال مؤسسات مالی غیرمجاز فروخته شود و مطالبات سپرده‌گذاران پرداخت شود و این کار زمان‌بر است و سپرده‌گذاران کلان حدود دو تا سه درصد هستند.
منتظری ادامه داد: اکنون پرونده حدود هفت تعاونی در دادسراها در دست رسیدگی است و برخی از آن‌ها آماده ارجاع به دادسرا هستند و 9 نفر در این باره بازداشت و تعداد بیشتری هم تحت تعقیب هستند.
دادستان کل کشور تاکید کرد: قوه قضاییه تا آنجایی که می‌تواند در پی احقاق حقوق مردم است. وی درباره اینکه برخی از مؤسسات عمومی در مؤسسات مالی غیرمجاز سپرده‌گذاری کردند گفت: این مؤسسات، مجاز به این سپرده‌گذاری نبودند اگرچه نیت خیر داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1396-11-15 12:34
تکلیف سپرده گذاران موسسه اینده ساز لرستان که مبلغ در حدود ده میلیارد از شهروندان خرم اباد را بالا کشیده چه می شود ایا با زندانی شدن و با وثیقه ازاد شدن مسولین این کلاه برادری مشکل سپرده گذاران بی نوا حل می شود مگر بصورت جدی با انان برخورد شود تا مال مردم رابذهند.
نقل قول کردن
#2 مال باخته 1396-11-15 13:10
تا کی شعار الکی بابا به خدا همه روانی شدیم همش وعده وعده بهمن هم داره تمام میشه کی میخان صد میلیون بالای موسسه های وحدت وافضل وبقیه را بدن؟؟؟؟؟؟ هر مسولی میاد چیزه میگه هیچ کدام به طور شفاف حرف نمیزنن به بانکها مراجعه میکنیم اظهار بی اطلاعی میکنن وجدانا تکلیف ما را مشخص کنید
نقل قول کردن
#3 احمد 1396-11-15 18:23
من که صدور بیست میلیون در موسسه آرمان دارم و هنوز بیشتر از صد میلیون ندادند نمیدانم چطور مدام میگن تا دویست میلیون را دادیم
نقل قول کردن
#4 پاپی 1396-11-16 08:16
موسسه آینده سازان لرستان به هم پول مارابالا کشیده وتاکنون هیچی پرداخت نشده .میگن مدیرش بازداشت شده این که دردی از ما دوانمیکنه مالباختگان پولشان را میخواهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا