یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از بررسی و حمایت تعداد 43 واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علی آشتاب با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهم‌ترین رسالت این اداره کل شناسایی به‌موقع مشکلات واحدهای کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحدهاست.
آشتاب در ادامه افزود: در این راستا در نه‌ماهه سال جاری 19 جلسه کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار تشکیل و بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان تثبیت‌شده است.
وی به احصای واحدهای نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تأکید کرد: بایستی با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط‌زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مسائل این واحدها عنوان کرده که در نه‌ماهه سال 96 انجام‌گرفته است.

دیدگاه‌ها  

#1 مولایی 1396-10-21 22:37
چه خبر از بندر خشک و کارخانه لاستیک سازی لرستان ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا