یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تبدیل شهرک صنعتی شماره دو بروجرد به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.
به گزارش یافته، بختیار رازانی در دیدار با " عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد اظهار داشت: سه شهرک صنعتی در شهرستان بروجرد وجود دارد که شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان با مساحت 63 هکتار دارای تمام امکانات از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری، شبکه فاضلاب، سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی، ماشین و ایستگاه آتش‌نشانی و تصفیه‌خانه است.
وی افزود: شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان نیز با مساحت 60 هکتار دارای امکانات آب، برق، تلفن و فیبر نوری است که طی تفاهم‌نامه‌ای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در نظر است و درصدد اخذ مجوزهای مربوطه از دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در زمینی به مساحت پنج هزار هکتار بر اساس تفاهم‌نامه‌ای به بخش خصوصی، شرکت آباد راهان واگذار می‌شود.
وی گفت: مناطق ویژه اقتصادی کمک زیادی به توسعه اقتصادی هر منطقه می‌کند و امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای ازجمله معافیت‌های مالیاتی، رفع همه موانع صادراتی و وارداتی کالاها، معافیت ارزش‌افزوده و وجود همه زیرساخت‌های موردنیاز بخش تولید همچون گمرک به سرمایه‌گذاران در این مناطق اعطا می‌شود.
رازانی در ادامه گفت: شهرک صنعتی شماره 3 بروجرد نیز با مساحتی بالغ‌بر 75 هکتار در حال تملک می‌باشد.
گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: شهرستان بروجرد در حوزه تولید و صنعت قابلیت‌های فراوانی دارد که امید است با تعامل مسوولین استانی تحولی عظیم در بخش تولید و اقتصاد استان ایجاد شود.


 

دیدگاه‌ها  

#1 حاتمی 1396-10-11 22:10
شهرهای استان لرستان محتاج سرمایه گذاری کلاندر بخش صنعت هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا