یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان گفت: مسئولان تنها به فکر کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاشی برای توسعه بلندمدت این استان انجام نمی‌دهند.
به گزارش یافته، حسین سلاحورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در استان لرستان منابع و نیروی انسانی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب امکان تحقق اشتغال و رشد اقتصادی میسر نخواهد شد.
وی بابیان اینکه در دنیا یکی از مهم‌ترین موضوعات در قیمت تمام‌شده حمل‌ونقل است، افزود: در بیشتر مناطق استان مزیت اقتصادی وجود دارد اما راه‌آهن که به عنوان بهترین وسیله برای حمل‌ونقل بوده، احداث نشده است.
وی ادامه داد: در لرستان حدود 13 میلیارد مترمکعب روان آب جاری عبور می‌کند اما نتوانستیم با مدیریت سطح کشت آبی را به متوسط کشوری برسانیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان با اشاره به مشکلات استان لرستان تأکید کرد: در لرستان مسئولان تنها به فکر کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاش مناسبی برای بلندمدت انجام نمی‌دهند.
وی نبود بازار و کمبود تقاضا را از دلایل تعطیلی برخی واحدها عنوان و اظهار کرد: اکنون برای توسعه واحدهای تولیدی استان باید به مقوله بازاریابی توجه ویژه ای داشت، انتظار می‌رود مسئولان استان به دنبال حمایت از واحدهای در حال فعالیت باشند.




دیدگاه‌ها  

#1 احسان غلامرضایی 1396-09-17 15:59
درود بر نماینده شایسته استان لرستان دراتاق بازرگانی ایران
نقل قول کردن
#2 رضا 1396-09-18 08:56
در زمینه هایی که لرستان دارای مزیت رقابتی می باشد می بایستی سرمایه گذاری صورت پذیرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا