یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از اجرایی شدن ۵۱ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان طی سال جاری خبر داد.
به گزارش یافته، سیدموسی خادمی در صد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به گزارش عملکرد هفت ماهه این ستاد اظهار داشت: تاکنون ۱۱۸ جلسه تشکیل شده و ۴۸۹ مصوبه داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۱ درصد این مصوبات عملیاتی شده و مابقی نیز در دست اجرا هستند، ادامه داد: همچنین تعدادی از این مصوبه‌ها ایراداتی داشته‌ است که امروز بخشی از آنها اصلاح شدند.
خادمی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید طی امسال و سال گذشته در کشور پرداخت می‌شود، عنوان کرد: طی سال جاری تا‌کنون ۴۰۷ میلیارد تومان طرح در استان به بانک‌ها معرفی شده است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار که امروز ارائه شد تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان تسهیلات پرداخت شده است.
وی ضمن مناسب دانستن این آمار و ارقام در مقایسه با استان‌های دیگر کشور بیان داشت: باید بیشتر تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان رفع شوند اما از طرفی نیز می‌بایست پذیرفت که مشکل آنها جدی است.
خادمی با اشاره به محدودیت‌های سیستم بانکی برای پرداخت‌ها تصریح کرد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تمام سعی ما در نزدیک کردن نظرات و دیدگاه بخش خصوصی و بانک‌ها به همدیگر است.
استاندار لرستان در پایان اظهار داشت: هدف ما راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان و نهایتا ایجاد اشتغال است.

مشکل واحدهای تولیدی استان جدی است

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا