یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در جلسه‌ی مشترک با اساتید دانشگاه‌های لرستان از تشکیل شورای پژوهشی در این اتاق خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این شورا، فراهم نمودن امکان تعامل واقعی بخش خصوصی و دانشگاه هست.
به گزارش یافته؛ سپیده کوشکی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه نیز بیان ظرفیت‌های دو طرف برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر است.
وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تحقیقات و پژوهش‌های اتاق بازرگانی لرستان در سال 95، افزود: در این مرکز علاوه بر تهیه‌ی طرح‌های پژوهشی با در نظر داشتن مشکلات روز، راهکارهای برطرف نمودن این مشکلات نیز ارائه می‌شود.
کوشکی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت مستمر و پررنگ بخش آموزش اتاق بازرگانی لرستان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر به‌صورت میانگین هر هفته دو سمینار آموزشی با محوریت آموزش مسائل اقتصادی برگزار می‌گردد که در همین رابطه انتظار داریم اساتید دانشگاه‌های لرستان نیز پای کار بیایند و در این زمینه ما را یاری دهند.
به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان، سپیده کوشکی با اشاره به فعالیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان عنوان داشت: جای کمیسیون اقتصاد در میان این کمیسیون‌ها خالی است که انتظار می‌رود با حضور اساتید دانشگاه این خلاء برطرف شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا