یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اطلاعات پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری لرستان گردآوری و در اختیار داوطلبان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد. به گزارش یافته؛ حسین سلاح‌ورزی که در نشست مسئول صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بانک خاورمیانه و مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بورسیران با فعالان اقتصادی استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: اتاق لرستان این فرایند را در دو طرح ویژه و مجزا به انجام می‌رساند تا هم اعضای اتاق و هم سایر واحدهای اقتصادی استان اطلاعات طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری خود را ارائه نمایند تا در صورت تمایل سرمایه‌گذاران، اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود داشته باشد.
وی افزود: از سوی دیگر بنا داریم اطلاعات جامع و کاملی از محصولات واحدهای تولیدی و خدماتی لرستان برای ارائه به بازرگانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تهیه کنیم که این امر باعث شفافیت می‌شود و فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند.
سلاح‌ورزی با اشاره به اینکه در همین زمینه با دعوت اتاق، مسئول صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بانک خاورمیانه و مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بورسیران به لرستان سفر کرد، بیان داشت: در جلسات مختلفی که با حضور این کارشناس (امیر صالحی) برگزار گردید، پیرامون بازار سرمایه، چگونگی سرمایه‌گذاری، روش‌های تامین مالی بنگاه‌های کوچک (SME) از بازار سرمایه، پذیرش واحدها در بازارهای مختلف و همچنین جمع‌آوری و بررسی طرح‌های گوناگون سرمایه‌گذاری در استان بحث‌های مفیدی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق لرستان، نایب‌رییس اتاق ایران تصریح کرد: جزییات طرح‌های مذکور به زودی از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی اتاق و همچنین دفتر کمک به جذب سرمایه‌گذاری و تامین مالی به اطلاع خواهد رسید.

رییس اتاق لرستان خبر داد: اطلاعات پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری لرستان گردآوری و ارائه می‌شود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا