یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: معاون اول رئیس جمهور برای رفع مشکل محور ازنا - شازند قول مساعد داده است. نماینده مردم دورود و ازنا خبر داد: جهانگیری برای رفع مشکل محور ازنا - شازند قول مساعد دادبه گزارش یافته به نقل از ایسنا، مجید کیان‌پور با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان لرستان و استاندار با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اضافه کرد: جلسه خیلی خوبی بود و امیدواریم خروجی آن در آینده مثمرثمر باشد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه پروژه‌های حوزه استحفاظی از جمله کمربندی دورود، فاز چهار کارخانه سیمان، بیمارستان جایگزین ۲۵۲ تختخوابی دورود، راه‌اندازی فازهای بعدی گهر، محور ازنا - شازند، سد کمندان، تصفیه‌خانه و فولاد ازنا را مطرح کردم.
کیان‌پور اضافه کرد: تأکید بنده بیشتر روی محور ازنا - شازند و فاز چهارم سیمان دورود بود که معاون اول رئیس جمهور قول مساعد برای رفع موانع و مشکلات این پروژه‌ها را داد و تأکید کرد برای حل مشکل این محور کمک خواهد کرد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تأکید کرد: بدون شک با برگزاری چنین جلساتی روزهای خوبی در انتظار لرستان خواهد بود و ما حتی بیشتر از حد توان‌مان برای برون‌رفت استان از وضعیت موجود تلاش خواهیم کرد.
وی یادآور شد: آقای جهانگیری معتقد بود که لرستان منابع و ظرفیت‌های مناسب و نیروهای انسانی تحصیل‌کرده‌ای دارد و با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان در مسیر پیشرفت حرکت کرد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، افزود: معاون اول رئیس جمهور بر استفاده از نهادهای سرمایه‌گذاری بزرگ وابسته به دولت، هلدینگ‌های قوی بخش خصوصی و منابع بانکی برای توسعه لرستان تأکید کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 یونس 1396-08-03 12:34
اقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشارضعیفف جامعه اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا