یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی لرستان از اعلام آمادگی برای پذيرش و استقرار صنوف توليدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بختیار رازانی اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده بين سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران و با تشكيل كميته همكاری اداره كل ميراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شركت شهرک‌های صنعتی استان از كليه صنوف توليدی رشته‌های مختلف دعوت می‌شود تا در قالب کارگاه‌های متمركز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شوند.
وی افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل‌های لازم در سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخوردار است که از كليه صنوف توليدی رشته‌های مختلف دعوت می‌شود تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع خرد، کوچک و متوسط در جهت رشد و ارتقاء رونق اقتصادی عمل کنیم.
بختیار رازانی گفت: زیرساخت‌ها و شرايط استقرار صنوف در شهرک‌های استان مهيا است و تمامی مزايای واحدهای صنعتی و تخفيفات و تشويقات مرتبط با آن مشمول صنوف توليدی نيز خواهد شد و همچنين می‌توانند از خدمات حمایتی اين شركت نيز بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌وکار هست.
رازانی در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت‌های ایجادشده با قیمت بسیار پایین اخذ می‌شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً به‌صورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی به‌صورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلندمدت از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان لرستان دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی هست که یکی از این شهرک‌ها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود مابقی شهرک‌ها دولتی هستند که از این تعداد 17 شهرک به بهره‌برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی و صنوف را در خودشان دارند این 17 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می‌باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان می‌باشد به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی و صنوف را دارا می‌باشند.

رییس هیات مدیره و مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی لرستان از اعلام آمادگی برای پذيرش و استقرار صنوف توليدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 پلایشگاه 1396-07-19 20:42
در لرستان مجوز احداث پالایشگاه را چرا نمیدهند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا