یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی فرودگاه خرم‌آباد، بر ضرورت پیگیری و اتمام پروژه‌های طرح توسعه این فرودگاه تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته،در اين جلسه روند طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و مشكلات آن بررسي شد و در ادامه دكتر خادمي استاندار لرستان گفت: حمل و نقل هوايي در هر منطقه‌اي به عنوان یکی از زيرساخت‌هاي توسعه و جذب سرمايه‌گذاري حائز اهميت است.
وی بیان داشت: هدف ما از تشكيل این جلسه بررسي مسائل و مشكلات طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و تبديل اين وضعيت به نقطه مطلوب و مطابق با استانداردهاست.
خادمی با بیان اینکه برای پرداخت هزينه طرح توسعه اين پروژه اعتبارات استاني كافي نيست، افزود: بايد از محل بودجه ملي برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.
استاندار لرستان اضافه کرد: براي پرداخت مطالبه پيمانكار پروژه پيگيري‌هاي لازم به عمل خواهد آمد.
امروز عصر جلسه طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد با حضور دكتر خادمي استاندار لرستان، معاون عمراني، مدير فرودگاه و ديگر مسئولين استان برگزار شد.
 
تاکید استاندار بر پیگیری طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-07-11 22:36
تاکید و حرف کافی نیست می بایست عین دهمره رفت بودجه گرفت و پای کار بود ..تا بببنیم چه شود
نقل قول کردن
#2 کریم 1396-07-12 07:39
جناب استاندار مسیر فرودگاه ومحیطهای پیرامون آن که ورودی شهر خرم آباد از سمت جنوب میباشد وضعیت بسیار نابسامانی دارد فاقد روشنایی ،بلوار ،امکانات رفاهی و...میباشد بجز توسعه فرودگاه توسعه وبهسازی مسیرهای منتهی به آن هم ضروریست لطفا این موضوع راهم دریابید وتاکیدی بکنید!
نقل قول کردن
#3 فرهاد 1396-07-12 09:48
قرار بود با توسعه فرودگاه پرواز
به سایر نقاط هم برقرار شود مث شیراز و اصفهان امید است در اینده این پرواز ها هم برقرار بشه چون واقعا متقاضی داره
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی 1396-07-12 15:42
در هر استانی مسیر فرودگاه تا مرکز شهر چه از نظر فضای سبز و روشنایی واسفالت به صورت زیبا درست می شود ولی متاسفانه مسیر فرودگاه فاقد این امکانات است جا دارد مسولین هرچه زودتر فکری بحال زیبا سازی این مسیر تا میدان شقایق کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا