یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از فک رهن اسناد تفكيكي شهرك سنگ الیگودرز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «بختیار رازانی» اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام به فک رهن اسناد تفكيكي شهرك سنگ الیگودرز نمودیم.
وی گفت: با پی گیری‌های به‌عمل‌آمده سند تفكيكي قطعات موجود در شهرك سنگ الیگودرز واقع در آن شهرستان که قبلاً به علت مشاعی بودن اراضی و با دریافت تسهیلات در سنوات قبل توسط چند واحد کلیه قطعات آن شهرک در ترهین بانک‌های عامل قرار گرفته‌اند با همكاري اداره كل ثبت و اسناد و املاک استان و شهرستان الیگودرز نسبت به فک رهن اقدام گردید.
رازانی تأکید كرد: با توجه به ضرورت اخذ سند املاك صنعتي و واحدهاي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي، اين شركت تحقق اين مهم را در اولويت كاري خود قرار داده و در این راستا جلسات متعددی با مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان و ادارات تابعه برگزار و زمینه رفع مشکل اسناد غیر ترهینی متقاضیان مربوطه در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم گردید.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: شهرک سنگ الیگودرز در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار با امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، راه دسترسی و همچنین 25 واحد صنعتی مستقر که 23 واحد آن بهره‌بردار فعال می‌باشد با اشتغال حدود 323 نفر در حال فعالیت است.
‎بختیار رازانی با اشاره به اینکه شهرک سنگ الیگودرز از جمله هفت شهرک و ناحیه صنعتی می‌باشد که به شرکت خدماتی واگذار شده است، گفت: با احداث شهرک صنعتی سنگ الیگودرز صنعتگران و تولیدکنندگان سنگ در این شهرک تجمیع یافته و به عنوان یک شهرک تخصصی تولید سنگ شناخته شده است.
 وی با اعلام اين خبر اضافه کرد: به سبب نياز ضروري واحدهاي صنعتي مستقر در شهرک‌ها به اخذ تسهيلات بانكي با همكاري بانک‌های عامل و دفترخانه‌های مربوطه مشکل ترهین مرتفع گردیده و اسناد تفكيكي شهرك به تعداد 48 قطعه آماده جهت انتقال و صاحبان اين صنايع می‌توانند از املاك صنعتي جهت ضمانت‌نامه و سایر وثایق بانکی استفاده كنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا