یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بانک صنعت و معدن، بیشترین کمک را به واحدهای تولیدی در استان داشته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند عصر امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور "افخمی" مدیرعامل بانک صنعت ‌و ‌معدن کشور و مدیران بنگاه‌های اقتصادی استان برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد ایران بانک محور است و بانک‌ها در تمام پروژه‌ها حضور دارند.
وی افزود: بانک صنعت‌و‌معدن استان، پروژه‌هایی که سال‌های سال غیرفعال بودند به کمک و تدابیر این بانک، فعال شدند.
استاندار لرستان با بیان این که در این مبحث، چالش‌هایی نیز وجود دارد، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد، بروکراسی بین صندوق توسعه ملی و بانک‌هاست که پروسه طولانی و وقت‌گیری دارد.
بازوند گفت: اگر این پروسه برداشته شود، مشکلات این حوزه حل خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر دنبال خارج شدن از رکود اقتصادی هستیم باید این‌گونه بروکراسی‌ها را برداریم.
استاندار لرستان با بیان این که ۷ صنایع استان نیازمند حمایت‌های بانک صنعت‌و‌معدن است، اظهار داشت: ۲۲ طرح صنعتی در استان تهیه شده و سرمایه‌گذاران مربوطه هم آماده‌ انجام کار هستند.
بازوند با بیان این که حجم سرمایه‌گذاری ۲۲ طرح مذکور، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها، تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها، می‌تواند گره‌گشای مشکلات اشتغال استان شود و قسمتی از معضل بیکاری لرستان را بردارد.
استاندار لرستان: ۲۲ طرح صنعتی در لرستان نیازمند سرمایه‌گذاری است‌
خبر و عکس: مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-05-17 23:43
توجه داشته باشید یکی از مهمترین طرح هایی که می تواند گره گشای مشکلات اشتغال در لرستان شود ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک و ثبت جهانی آن می باشد.در این صورت سونامی گردشگران و سرمایه گذاران راهی لرستان می شوند.صنعت هتلداری جان می گیرد و با حضور سرمایه گذاران هتل های نیمه کاره تکمیل میشوند.عرضه ی صنایع دستی و میراث فرهنگی و محصولات بومی استان رونق می یابد.فرودگاه خرم آباد بین المللی میشود تکمیل طرح های ملی نظیر راه آهن خرم آباد-دورود و آزادراه خرم آباد-اراک با جدیت بیشتری پیگیری میشود.احداث طرح های توریستی در خرم آباد نظیر تله کابین-سورتمه-پا رک آبی-تونل آکواریوم-شهرباز ی بزرگ و مدرن-پل معلق و...با مشارکت بخش خصوصی.خلاصه اینکه با ثبت جهانی قلعه فرصت های شغلی فراوانی برای جوانان لرستان فراهم خواهد شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا