یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل  تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: بیش از 23 هزار کارگاه فعال و نیمه فعال اعم از تولیدی، صنعتی و خدماتی و صنفی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «شهناز حمزه لوی» در ششمین همایش تکریم کارفرمایان کارآفرین استان که تحت عنوان جشنواره اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که امروز صبح برگزار شد گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب کارفرمایان نمونه در حوزه تأمین اجتماعی رعایت مؤلفه‌های اقتصادی مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار است که خوشبختانه کارفرمایان منتخب این جشنواره به پارامترهای موردنظر را به‌خوبی اهتمام و توجه ویژه داشته‌اند.
حمزه لوی با اشاره همراهی تأمین اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم در حمایت از کارفرمایان استان گفت: تأمین اجتماعی همواره در کنار کارفرمایان، صاحبان تولید و صنعت بوده و در موارد لزوم با ارائه خدمات حمایتی به کارفرمایان و نیروهای مولد استان، واحدهای کارگاهی را احیاء و تقویت نموده است به طوری که در سال 95 فقط 390 میلیارد ریال صرف پرداخت مقرری بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران استان شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان از لحاظ اقتصادی باید خود را با تغییرات همه‌جانبه تطبیق دهد که در این میان کارفرمایان و کارآفرینان می‌توانند نقش مؤثری را ایفاء نمایند.
آشتاب افزود: امروز جامعه ما بیش از پیش ‌نیاز به توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی دارد و همه مسئولین لازم است با حمایت‌های همه‌جانبه از این مقوله زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم نمایند کارفرمایان نیز با شناسایی بازار هدف و قطع وابستگی و ایجاد نوآوری بیش‌ازپیش باعث رونق اقتصادی استان شوند.




در پایان این همایش از کارفرمایان شرکت‌های پتروشیمی لرستان، کارخانه قند لرستان، شرکت عسل عالیخانی، شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، شرکت دانش‌بنیان کشت و صنعت خرمان و شرکت عمرانی سیمین تابان یاری تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا