یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بانک‌ها و دستگاه‌ها باید تسهیل‌گر در مسیر اشتغال باشند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله با حضور مدیران استانی به‌منظور تشریح برنامه‌ی سند توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان در برش شهرستان سلسله برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت اصلی این کارگروه؛ تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
وی با بیان این که هر جامعه‌ای که کار را عنصر اصلی توسعه بداند؛ رو به توسعه است، افزود: برای موفقیت باید کارکرد و فرهنگ کار را در تمام شاخص‌ها مخصوصاً با ورود بخشه‌ای خصوصی ارتقا داد.
استاندار لرستان تصریح کد: راهبرد اصلی اقتصادی کشور؛ اقتصاد مقاومتی با اجماع همه‌ی قوا و کارشناسان و با پشتوانه‌ی کاملاً علمی است.
بازوند با بیان این که بانک‌ها برای تحقق سند تولید و اشتغال در لرستان؛ نقش مهمی دارند‌، خاطرنشان ساخت: بانک‌ها و دستگاه‌ها باید تسهیل گر در مسیر اشتغال باشند.
وی با اشاره به این که برای شهرستان سلسله، ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار با یک هزار 611 نفر اشتغال در سند تولید و اشتغال پیش‌بینی‌شده است، گفت: همه باید برای عملی شدن آن بکوشند و برای تعداد شغل پیش‌بینی‌شده؛ می‌شود با برنامه‌های دقیق‌تر؛ تعداد آن را بیشتر کرد.
استاندار لرستان اظهار داشت: هر ۱۵ روز یک‌بار باید این کارگروه فعالانه جلسات خود را برگزار کرده و ادامه دهد لذا کمک‌های فنی اعتباری شهرستان‌ها به‌زودی به دستگاه‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا