یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی لرستان گفت: برای برطرف نمودن بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه‌ی اقتصاد لرستان راهی جز تشکیل کنسرسیوم صادراتی نداریم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حسین سلاح‌ورزی" در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اتاق بازرگانی لرستان مطالعات امکان‌سنجی تشکیل این کنسرسیوم را انجام داده و گزارش جامعی نیز در این زمینه آماده شده است.
وی با تأکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کنسرسیوم و به دست آوردن سهمی از بازار عراق، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شعبه اتاق مشترک ایران و عراق در اتاق لرستان هستیم.
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی لرستان عنوان داشت: ایران یک خط اعتباری برای کشورهایی چون عراق، سوریه و... ایجاد نموده که شرط برقراری آن استفاده از محصولات ایرانی است.
سلاح‌ورزی گفت: ما هم باید تلاش کنیم در راستای مزیت‌های استان، به دنبال سهمی برای لرستان باشیم.
وی افزود: به هر حال هم برای 800 هزار تن مازاد محصولات کشاورزی لرستان هم مزیت‌هایی که در حیطه‌ی سنگ و معادن داریم، باید به نحوی برای صادرات مطلوب آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم که در همین زمینه تشکیل کنسرسیوم بزرگ صادراتی می‌تواند راهگشا باشد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف استان در برقراری ارتباط با نمایندگان مؤثر مجلس عنوان داشت: رایزنی‌های جداگانه‌ای با رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنعتی و بودجه‌ی مجلس انجام داده‌ایم تا اوایل تابستان در لرستان میزبان آن‌ها باشیم و از نزدیک مزیت‌ها و مشکلات اقتصادی استان را رصد نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-03-13 17:47
ببینید ما هزینه های زیادی در عراق کرده ایم اما ترک ها بدون کمترین هزینه ایی بازار عراق را در دست گرفته اند . شما مسئولین اقتصادی باید بررسی کنید اشکال از کجاست ؟ از سیستم بانکی است ؟ از کیفیت پایین کالاهای ما است ؟ از نفوذ سیاستمداران ترک است ؟ از کم کاری سفرا و کنسولگریهای ماست ؟ بایستی گره کار را پیدا کنید و راه صادرات به کشورهای خارجی را هموار کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا