یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: اشتغال، اولویت کاری دولت است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بهترین سیاست برای کشور، اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان این که تأکید مقام معظم رهبری و دولت روی بحث اشتغال است، افزود: در ایام انتخابات حضور جوانان و درخواست مطالباتشان را دیدیم و شنیدیم.
استاندار لرستان تصریح کرد: حیف است به فکر جوانان نباشیم و باید برای اشتغال آن‌ها تلاش فراوانی از جانب مدیران صورت بگیرد.
بازوند تشریح کرد: بحث تولید اشتغال در عمل کار راحتی نیست و نیاز به همت و تلاش زیادی دارد.
وی با اشاره به این که در برنامه سال 96 بنا داریم، 25 هزار شغل در لرستان ایجاد کنیم، افزود: این اشتغال مستلزم 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.
استاندار لرستان با تأکید بر این که سازوکار این مبلغ فقط سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان ساخت: باید از سرمایه‌گذاران استقبال کنیم و موانع پیش روی آن‌ها را برداریم اما اگر این اتفاق نیفتد نباید بگوییم مدیر انقلابی هستیم!
بازوند گفت: انقلابی بودن یک مدیر این است که راه برای سرمایه‌گذاران تسهیل کند.
وی تصریح کرد: متأسفانه در لرستان، یکی از مشکلاتی که گریبان گیر شده است، موضوع تنگ‌نظری است و باید از بین برود.
استاندار لرستان با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان، اظهار داشت: در این همایش 22 هزار میلیارد تفاهم‌نامه امضاشده که رقم بی‌سابقه‌ای بوده است، حال اگر 20 درصد این رقم هم تحقق پیدا کند، مشکل اشتغال لرستان حل خواهد شد.
بازوند در بخشی از سخنانش به موضوع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: آب دریاچه کیو را دائمی کردیم ولی کسی برای سرمایه‌گذاری در این سایت نیامد اما خوشحالیم به‌تدریج اطراف آن، رستوران‌هایی باز شدند و شغل ایجاد کردند.
وی با تأکید بر این ‌که سرمایه‌گذاری در بحث گردشگری باید طوری برنامه‌ریزی شود که سودش سر سفره مردم برود، افزود: میل سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری افزایش‌یافته است.

 

مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-03-11 00:25
هرکسی عم بیاد با تنگ نظری فراریش میدهند مگه کسی مرض داره سدمایه گذاری بکنه و توهین هم بشنوه
نقل قول کردن
#2 صدیق 1396-03-11 13:55
بابا ایول, بعد ۴ سال تازه متوجه شدین کار آسونی نیست پس چرا از همون اول متوجه نشدین؟
نقل قول کردن
#3 احسان 1396-03-11 16:12
به نقل از سروش:
هرکسی عم بیاد با تنگ نظری فراریش میدهند مگه کسی مرض داره سدمایه گذاری بکنه و توهین هم بشنوه

ادم عاقل با این ازار و اذیت ادارات، امورمالیاتی، اداره کار ، تامین اجتماعی و .... بسمت تولید نمی رود همان سپرده گذاری نزد بانک ها بهترین کار است چرا باید جور مسئولین را تولید کنندگان بکشند؟
نقل قول کردن
#4 سپهر 1396-03-11 17:36
آب دریاچه کیو دائمی شد تا سرمایه گذار ارومیه ای سر خرم آبادیها شیره بمالد و به جای هتل5ستاره که دو سال پیش با هزار سلام و صلوات کلنگ زنی شد گودال عمیق بسازد!
نقل قول کردن
#5 سپهر 1396-03-11 18:30
اوایل مرداد1394 این خبر منتشر شد و در حد حرف باقی ماند!طبیعیه که سرمایه گذاران از حضور در لرستان منصرف میشن...بزرگترین پل معلق کشور در لرستان احداث می‌شود
معاون عمرانی استاندار لرستان از احداث بزرگترین پل معلق کشور با مشارکت بخش خصوصی در بام لرستان خبر داد.



محمد اصلانی گفت: استان لرستان به خاطر شرایط جغرافیایی ویژه خود، دارای جاذبه‌های مختلفی است که هر یک به تنهایی می‌تواند باعث جذب گردشگران بسیاری شود، لذا رونق صنعت گردشگری در لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی به ساخت پل معلق 360 متری در مشگین‌شهر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با بررسی‌هایی که بر روی این پل داشته‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم که با توجه به شرایط کوهستانی خرم‌آباد یک پل معلق در منطقه بام لرستان احداث کنیم که بر همین اساس از طراح پل مشگین‌شهر دعوت کرده‌ایم و پس از انجام چندین جلسه توافقنامه ساخت پل معلق در بام لرستان مابین شرکت سازنده پل و استانداری لرستان، شهرداری خرم‌آباد، میراث فرهنگی و شرکت توسعه استان منعقد شد و مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی احداث شود.
نقل قول کردن
#6 ایرج 1396-03-11 18:58
تو رو خدا اگه تمیتونید کاری برای استان انجام بدید. مسئولیت قبول نکنید.
بگذارید استان مدتی بدون مسئول باشد. شاید وضعیت بهتر شد.
حداقل بدتر نشود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا