یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از عملکرد برخی از مدیران بانک‌ها انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خطاب به یکی از مدیران بانک‌ها، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شعار سال تولید و اشتغال عنوان کرده‌اند اما متأسفانه برخی از مدیران بانک‌ها خلاف این شعار عمل می‌کنند.
وی افزود: اگر می‌خواهید مانع تولید در این استان بشوید، مدیریت خود را رها کنید و بروید!
استاندار لرستان اظهار داشت: شما باید خودتان را جای تولیدکنندگان بگذارید و وضعیت آن‌ها را درک کنید اما اینکه بیاییم و با اقداماتی نظیر سودهای 10 برابر و... جلوی تولید آن‌ها بگیریم به استان ضربه وارد کرده‌ایم.

در حاشیه:
*در این جلسه گروهی از تولیدکنندگان استان که دارای مشکلاتی در واحدهای خود بودند، حضور داشتند و هرکدام به بیان مشکلات خود نزد مدیر ارشد استان درخواست پیگیری و رفع موانع واحد تولیدی  را داشتند.
*هرکدام از این افراد که سخنی به میان می‌آورد از وضعیت رسیدگی بانک‌ها انتقاد می‌کرد و از سودهای بالا و جریمه‌ها پی‌درپی می‌نالیدند!
*این جلسه حدود 2 ساعت طول کشید
*استاندار لرستان خطاب به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که در این جلسه بیان می‌شود در حد جلسه ستاد تسهیل نیست و بایستی توسط سازمان صنعت استان مرتفع شود.
*حضور خبرنگاران در این جلسه برخلاف جلسات قبل کمرنگ‌تر بود.
*تمامی جلساتی که در این حوزه برگزار می‌شد با جمع‌بندی استاندار برای خبرنگاران به پایان می‌رسید اما استاندار این جلسه را بدون جمع‌بندی به اتمام رساند.




 خبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 بیکار 1396-03-01 09:54
اگر می‌خواهید مانع تولید در این استان بشوید، مدیریت خود را رها کنید و بروید!
واقغا به جز این قبیل جملات ؛تا امروز حرف جدیدی نشنیدیم.مدیر اگر هماهنگ نیست برود.بانک اگر حمایت نکند رییس بانک فکر جای دیگه باشه.بس کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا