یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برگزیدگان پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه  که در خرم‌آباد در جریان بود، معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در اختتامیه پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که به میزبانی اتاق لرستان در خرم‌آباد برگزار شد از برگزیدگان این همایش با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.
کریم کیاکجوری و مهرداد مدهوشی نویسندگان مقاله "همکاری دانشگاه و صنعت با تأکید بر پارادایم نوآوری باز" رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
سید محمد حسینی نویسنده مقاله "ارتباط دانشگاه و صنعت در مقوله اقتصاد دانش بنیان، زیربنای اقتصاد مقاومتی" به عنوان برگزیده دوم در بخش مقالات پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه معرفی شد.
مقاله "اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بهره وری عوامل تولید در معادن کشور" به نویسندگی فرهاد امیری و غلامعلی حاجی حائز رتبه سوم در بخش مقالات این همایش شد.
در ادامه نیز از مسعود عبدالمالکی، سمانه درخشیده، لادن بازگیر و الهام کشوری به پاس کار تحقیقاتی ارزشمندی که انجام داده‌اند تقدیر به عمل آمد.
همچنین بر اساس این گزارش پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با قرائت بیانیه‌ای در 12 بند به کار خود پایان داد و در حاشیه‌ی این همایش نیز مرکز توسعه رقابت‌پذیری کسب و کار در محل اتاق لرستان افتتاح شد.
پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد ارتقاء بهره‌وری که روز گذشته به میزبانی اتاق لرستان در خرم‌آباد آغاز به کرده بود، پیش از ظهر امروز به کار خود پایان داد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا